Csomagolóanyag vagy adventi naptár? Mindkettő!
Az Elbe-Obst igazán kreatív csomagolást talált ki: almáit olyan kartonokban kínálja, amelyek egyben adventi kalendáriumként is funkcionálnak. A vásárlóknak pedig 24 lehetőségük van, hogy nyerjenek!
Az almásdoboz hosszanti oldalán található 24 kis ablak mindegyike egy-egy kódot rejt, a kódok pedig természetesen nyereményeket, a játékoktól különböző konyhafelszereléseken át egészen az Apple (!) termékekig, vagy játékkonzolokig.
Packaging 365
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >Csomagolás újragondolva
A gyűjtőcsomagolás az FMCG szektor egyik legfontosabb eleme, amely jelentős…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >