Csomagolóanyag vagy adventi naptár? Mindkettő!
Az Elbe-Obst igazán kreatív csomagolást talált ki: almáit olyan kartonokban kínálja, amelyek egyben adventi kalendáriumként is funkcionálnak. A vásárlóknak pedig 24 lehetőségük van, hogy nyerjenek!
Az almásdoboz hosszanti oldalán található 24 kis ablak mindegyike egy-egy kódot rejt, a kódok pedig természetesen nyereményeket, a játékoktól különböző konyhafelszereléseken át egészen az Apple (!) termékekig, vagy játékkonzolokig.
Packaging 365
Kapcsolódó cikkeink
Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője: a vállalatok 50%-a fenntartható megoldások bevezetését tűzi ki célul – A Tetra Pak felmérés eredményei
Az élelmiszergyártás továbbra is energiaigényes folyamatokra és fosszilis tüzelőanyagokra támaszkodik,…
Tovább olvasom >Raisz Anikó: a cél nem a műanyag betiltása, hanem azok biztonságos és fenntartható használatának elősegítése
A cél nem a műanyagok betiltása, hanem azok biztonságos és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >