Csomagolástechnikai cég: karácsonykor a sérült termékek visszaküldéséből fakadó kár 18,1 milliárd euróra is rúghat Európában
Karácsonykor a sérült termékek visszaküldése 18,1 milliárdos kárt okozhat az európai vállalatoknak – közölte a DS Smith csomagolástechnikai vállalat az MTI-vel.

Tavaly a vásárlók 45 százaléka kapott kézhez sérült csomagot
Felmérésük szerint az online vásárolt termékek 2022-ben globális viszonylatban a teljes eladások 21 százalékát teszik ki, és az arány 2025-re akár 24,5 százalékra emelkedhet.
Tavaly a vásárlók 45 százaléka kapott kézhez sérült csomagot, ez 377 millió problémás terméket jelentett, amelyek darabonként átlag 47,94 euróba kerültek.
Az adatok szerint a tavalyi 26 euróról átlagban 21,5 euróra csökkent az a lélektani határ, amelyet elérve a vevők a visszaküldés mellett döntenek.
Az európai vásárlók 43 százaléka ingyenes kiszállítást és visszaküldést vár el, ugyanakkor egyre több márka fontolgatja, hogy a visszaküldésért díjat számol fel – hívta fel a figyelmet a DS Smith.
Gavin Mounce, a cég e-commerce design managere a közleményben hangsúlyozta, a gyártóknak arra kell törekedniük, hogy minél jobb védelmet biztosítsanak a csomagoknak a szállításkor.
A londoni székhelyű DS Smith fenntartható, papírrostalapú csomagolási megoldások gyártásával foglalkozik, tevékenysége kiterjed az újrahasznosítási és papírgyártási folyamatokra is. A cég 34 országban működik, mintegy 30 ezer munkavállalót foglalkoztat. Magyarországon 8 telephelyen van jelen.
Kapcsolódó cikkeink
Az employer branding és a csomagolástechnika új korszaka az Sz. Variánsnál
Az ipari digitalizáció nem csupán gépekben, hanem a gondolkodásmódban is…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >Új, innovatív növényvédőszer csomagolás a Syngentától
A Syngenta 2019-ben csatlakozott ahhoz a széleskörű iparági összefogáshoz, mely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >