Csomagolásmentesen a fenntartható jövőért!
A dm célul tűzte ki, hogy vásárlóinak fenntartható alternatívákat adjon a hétköznapok döntéseihez: egyre több környezetbarát terméket kínálnak, a drogériapiacon elsőként két éve utántöltő-állomást vezettek be, a tesztelési időszak után a vásárlói visszajelzésekre reagálva 2022-ben elérkezett a bővítés időszaka.
A fenntarthatósági törekvések hazánkban is egyre inkább előtérbe kerülnek, egyre többen éreznek késztetést arra, hogy változtassanak szokásaikon, és megvizsgálják, hogyan tudják csökkenteni ökológiai lábnyomukat. A vásárlói igényekre reagálva a dm két évvel ezelőtt a drogériapiacon elsőként helyezett üzembe utántöltő-állomást. Az utántöltő-állomások bővítése a tesztelési időszak után 2022-ben tovább folytatódott. A vásárlók folyamatos visszajelzésekkel segítették a dm-et a tesztidőszakban, így a budaörsi lehetőség után 2022 augusztusában további 8 budapesti és környéki dm üzletben vált elérhetővé utántöltő automata, de őszre további bővítést terveznek, hogy vidéki városokban is kipróbálhassák a vásárlók a szolgáltatást. A csomagolásmentes hálózat bővítése újabb fontos mérföldkövet jelent a fenntarthatóság terén, az utántöltési lehetőségekről, pontos helyszínekről a dm weboldalán tájékozódhatnak a vásárlók.
Sansin termékeket csapolhatnak az érdeklődők
A Sansin hazai márkának jelenleg többféle terméke is elérhető a dm hálózatában, amelyek organikus, kizárólag környezetbarát alapanyagokból készülnek, állatkísérlet-mentesek. A termékek magas minőségű mosó- és tisztítóhatással rendelkeznek, és 100%-ban újrahasznosított műanyag flakonokban kaphatók. Megfizethető áron érhetők el, hiszen az egészséges életmód jogos igényünk, ami nem lehet luxus. A termék ráadásul megjelenésében is vonzó küllemű, olyan designnal, amelyet szívesen kiteszünk az otthonunkban. A fenntarthatóság jegyében üres flakonokat nem árusít a dm az utántöltéshez, így először egy polci terméket lehet megvásárolni a kijelölt termékkörből, majd a kiürült flakont lehet az automatából újra tölteni.
Kis lépések, nagy hatás
A dm a fenntarthatóság terén saját kompetenciaterületéből és alaptevékenységéből kiindulva szeretne hatást elérni. A szortimentben folyamatosan bővül a kisebb ökológiai lábnyom mellett előállított termékek köre. Az üzletekben zöldre színezték azon termékek polci ár-címkéjét, amelyek környezetbarát vonatkozással és azt igazoló független logóval, minősítéssel rendelkeznek. Kezdd kicsiben a háztartásodban! névvel zárt Facebook-csoportot is indítottak, hogy hasznos információkkal segítsék a vásárlókat.
A Mindig megéri árképzési stratégiával is a fenntarthatóságot képviseli a drogéria, és a tudatos fogyasztás mellett teszi le a voksát: négy hónapon át nem emelik az árakat, így a vásárlóknak nem kell akciókat figyelni, és feleslegesen árut felhalmozni, valóban akkor vásárolhatnak, amikor arra szükségük van. (x)
Kapcsolódó cikkeink
50 éves jubileumát ünnepli a PepsiCo Írországban „50for50” kampányával
Működésének 50 éves jubileumát ünnepli a PepsiCo Írországban „50for50″ kampányával,…
Tovább olvasom >Utántöltő-állomásokat tesztel a dm Németországban
Mogyoró, lencse, tönköly tészta, müzli vagy kávé: Hessen, Észak-Rajna-Vesztfália és…
Tovább olvasom >Ambiciózus a MOL-Csoport fenntarthatósági terve
A Mol-csoport a jövőre fókuszálva ambiciózus terveket tűzött ki maga…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új, probiotikus nyári szélvédőmosó a Shell kínálatában
A Shell a működésével a fenntartható fejlődéshez szeretne hozzájárulni nap…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolási megoldások friss élelmiszerek számára
A friss élelmiszerek csomagolása terén egyre nő az igény az…
Tovább olvasom >A gyors bevásárlás kényelme és megújuló szezonális ajánlatok a Shell töltőállomásokon
2024-ben országszerte már 63 helyszínen várják vásárlóikat színes élelmiszerválasztékkal, szerethető…
Tovább olvasom >