Csomagolásmentesen a fenntartható jövőért!
A dm célul tűzte ki, hogy vásárlóinak fenntartható alternatívákat adjon a hétköznapok döntéseihez: egyre több környezetbarát terméket kínálnak, a drogériapiacon elsőként két éve utántöltő-állomást vezettek be, a tesztelési időszak után a vásárlói visszajelzésekre reagálva 2022-ben elérkezett a bővítés időszaka.
A fenntarthatósági törekvések hazánkban is egyre inkább előtérbe kerülnek, egyre többen éreznek késztetést arra, hogy változtassanak szokásaikon, és megvizsgálják, hogyan tudják csökkenteni ökológiai lábnyomukat. A vásárlói igényekre reagálva a dm két évvel ezelőtt a drogériapiacon elsőként helyezett üzembe utántöltő-állomást. Az utántöltő-állomások bővítése a tesztelési időszak után 2022-ben tovább folytatódott. A vásárlók folyamatos visszajelzésekkel segítették a dm-et a tesztidőszakban, így a budaörsi lehetőség után 2022 augusztusában további 8 budapesti és környéki dm üzletben vált elérhetővé utántöltő automata, de őszre további bővítést terveznek, hogy vidéki városokban is kipróbálhassák a vásárlók a szolgáltatást. A csomagolásmentes hálózat bővítése újabb fontos mérföldkövet jelent a fenntarthatóság terén, az utántöltési lehetőségekről, pontos helyszínekről a dm weboldalán tájékozódhatnak a vásárlók.
Sansin termékeket csapolhatnak az érdeklődők
A Sansin hazai márkának jelenleg többféle terméke is elérhető a dm hálózatában, amelyek organikus, kizárólag környezetbarát alapanyagokból készülnek, állatkísérlet-mentesek. A termékek magas minőségű mosó- és tisztítóhatással rendelkeznek, és 100%-ban újrahasznosított műanyag flakonokban kaphatók. Megfizethető áron érhetők el, hiszen az egészséges életmód jogos igényünk, ami nem lehet luxus. A termék ráadásul megjelenésében is vonzó küllemű, olyan designnal, amelyet szívesen kiteszünk az otthonunkban. A fenntarthatóság jegyében üres flakonokat nem árusít a dm az utántöltéshez, így először egy polci terméket lehet megvásárolni a kijelölt termékkörből, majd a kiürült flakont lehet az automatából újra tölteni.
Kis lépések, nagy hatás
A dm a fenntarthatóság terén saját kompetenciaterületéből és alaptevékenységéből kiindulva szeretne hatást elérni. A szortimentben folyamatosan bővül a kisebb ökológiai lábnyom mellett előállított termékek köre. Az üzletekben zöldre színezték azon termékek polci ár-címkéjét, amelyek környezetbarát vonatkozással és azt igazoló független logóval, minősítéssel rendelkeznek. Kezdd kicsiben a háztartásodban! névvel zárt Facebook-csoportot is indítottak, hogy hasznos információkkal segítsék a vásárlókat.
A Mindig megéri árképzési stratégiával is a fenntarthatóságot képviseli a drogéria, és a tudatos fogyasztás mellett teszi le a voksát: négy hónapon át nem emelik az árakat, így a vásárlóknak nem kell akciókat figyelni, és feleslegesen árut felhalmozni, valóban akkor vásárolhatnak, amikor arra szükségük van. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Arcápolás új szintre emelve
Az arcápolás piacán az innovációk soha nem látott ütemben formálják…
Tovább olvasom >Békés vármegyében nyitott üzletet a PENNY
Október 17-én Békés vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY,…
Tovább olvasom >A Pepco is csatlakozott a Better Cottonhoz
A Pepco, amely Európa egyik legnagyobb ár-érték arányú kiskereskedője, újabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mosolyogj!
Az Amodent Magyarország legrégebbi fogkrémmárkája. 1965 óta volt elég időnk kitapasztalni,…
Tovább olvasom >Használt eszközök új élete — hozzájárulásunk a körforgásos gazdasághoz
Fenntarthatóság és hatékonyság az INTERGAVEL-lel A mai gazdasági környezetben egy…
Tovább olvasom >A Liebherr megújítja professzionális használatra tervezett hűtési megoldásainak kínálatát
A Liebherr bemutatja kereskedelmi felhasználásra szánt hűtési és mélyhűtési megoldásainak…
Tovább olvasom >