Csomagolásmentes koncepciót vezetett be az Albert Heijn
A holland Albert Heijn 2025-re vonatkozóan tett csomagoláscsökkentési vállalásával összhangban új, csomagolásmentes koncepciója révén a vásárlók legalább részben fenntartható módon intézhetik beszerzéseiket. A koncepció értelmében a vállalat arra kéri vásárlóit, hogy többször használatos tasakot, üveget használjanak az adagolókból beszerezhető olyan szárazáruk számára, mint a müzli, tészta, rizs, tea, így csökkentve az eldobható csomagolások mennyiségét. A csomagolásmentes választék 70 terméket fed le, melyek mintegy 80%-a (55 termék) organikus.
A vásárlók elsőként a rotterdami Albert Heijn XL üzletben, az elkövetkező években pedig további 50 üzletben találkozhatnak a koncepcióval, melyet a cég a vállalatokat a hulladékmentességre való áttérésben segítő SUPZeróval valósít meg.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Virtuális séffel főzhetnek a hollandok az Albert Heijn appban
Új, mesterséges intelligenciával működő konyhai asszisztenssel bővült a holland Albert…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >