Csomagolásmentes koncepciót vezetett be az Albert Heijn
A holland Albert Heijn 2025-re vonatkozóan tett csomagoláscsökkentési vállalásával összhangban új, csomagolásmentes koncepciója révén a vásárlók legalább részben fenntartható módon intézhetik beszerzéseiket. A koncepció értelmében a vállalat arra kéri vásárlóit, hogy többször használatos tasakot, üveget használjanak az adagolókból beszerezhető olyan szárazáruk számára, mint a müzli, tészta, rizs, tea, így csökkentve az eldobható csomagolások mennyiségét. A csomagolásmentes választék 70 terméket fed le, melyek mintegy 80%-a (55 termék) organikus.
A vásárlók elsőként a rotterdami Albert Heijn XL üzletben, az elkövetkező években pedig további 50 üzletben találkozhatnak a koncepcióval, melyet a cég a vállalatokat a hulladékmentességre való áttérésben segítő SUPZeróval valósít meg.
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasználható kenyeres zsákokat vezetett be az Albert Heijn
Hatszáz hollandiai üzletében vezette be újrahasználható kenyeres zsákját az Albert…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >Bővíti virág- és növényválasztékát az Albert Heijn
Megújítja és bővíti virág- és növénykínálatát a holland Albert Heijn…
Tovább olvasom >További cikkeink
Parázs helyzet
Az elmúlt évek inflációs hatása és az alapvető szükségletek drasztikus…
Tovább olvasom >Gluténmentesen is teljes értékűen
A gluténmentes termékek szegmense ma már a modern, egészségtudatos életmód szerves…
Tovább olvasom >Felpörgetve
Az energiaitalok piaca sikeres évet zárt 2024-ben, miközben egyre szélesebb…
Tovább olvasom >