Csomagolásmentes koncepciót vezetett be az Albert Heijn
A holland Albert Heijn 2025-re vonatkozóan tett csomagoláscsökkentési vállalásával összhangban új, csomagolásmentes koncepciója révén a vásárlók legalább részben fenntartható módon intézhetik beszerzéseiket. A koncepció értelmében a vállalat arra kéri vásárlóit, hogy többször használatos tasakot, üveget használjanak az adagolókból beszerezhető olyan szárazáruk számára, mint a müzli, tészta, rizs, tea, így csökkentve az eldobható csomagolások mennyiségét. A csomagolásmentes választék 70 terméket fed le, melyek mintegy 80%-a (55 termék) organikus.
A vásárlók elsőként a rotterdami Albert Heijn XL üzletben, az elkövetkező években pedig további 50 üzletben találkozhatnak a koncepcióval, melyet a cég a vállalatokat a hulladékmentességre való áttérésben segítő SUPZeróval valósít meg.
Kapcsolódó cikkeink
Klasszikus holland márkák eladására készül az Unilever
Az Unilever olyan klasszikus holland márkák eladását fontolgatja, mint az…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >AI-asszisztenst vezet be a holland Albert Heijn
Az „Én AH Asszisztensem” néven új mesterséges intelligencia alapú személyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >