Csomagolásban újít a hatcsillagos Gallicoop
Csomagolócentrummal teszi teljessé a gyártási vertikumát a Gallicoop Zrt., a hazai pulykapiac legnagyobb társasága. Az évi 40 ezer tonna szárnyast vágó és 8 ezer tonna készítményt előállító szarvasi társaság 1,6 milliárd forintból valósítja meg a beruházást, amelyhez 50 százalékos állami támogatást kapott. A májusra elkészülő csomagolócentrum az eddigieknél gyorsabban, a legmagasabb csomagolási és higiéniai színvonalon képes ellátni a Gallicoopot.
Erdélyi István vezérigazgató szerint a fogyasztói igények a csomagolásban is megváltoztak, egyre inkább a kisebb súlyú, kiszerelésű termékeket keresik, amelyeket azonnal fel tudnak használni, nem kell hosszabb ideig tárolniuk.
Erdélyi István
vezérigazgató
Gallicoop
A piaci igényekhez való folyamatos alkalmazkodás mellett a cég fejlődésének titka az, hogy olyan vertikumot épített ki, amelyben a szántóföldtől az asztalig a termelés minden fázisát maga végzi vagy irányítása alatt tartja. Ezt alapozta meg az 1994-ben vásárolt takarmánykeverő üzem, amelynek kapacitása mára 70 ezer tonnára nőtt. Az ország legnagyobb zárt rendszerű pulykahústermelő integrációja a gyártás és értékesítés mellett felöleli a feldolgozásra kerülő pulykák előnevelését, hizlalását, az ehhez szükséges tojástermelést és törzstartást is, amit külső partnerek végeznek a Gallicoop irányításával. A cég a vízellátását és szennyvízkezelését is maga oldja meg.
Erdélyi István szerint ez a termelési rendszer teszi lehetővé, hogy a Gallicoop folyamatosan versenyképes maradjon a bel- és külpiacokon egyaránt. Úgy látja, hogy a baromfipiac viharainak hatására felértékelődtek a megbízható hazai termékek a fogyasztók szemében. Ez előnyös a Gallicoop számára, amely hatcsillagosan termel, azaz magyarok a tulajdonosok és a munkatársak, hazai a szakértelem, az alapanyag, a feldolgozás és a takarmány. Ezért is használja a cég már egy saját márkatermékén is a Magyar Termék védjegyet, és a tapasztalatok alapján további termékeinek a tanúsítását is megfontolja. //
Kapcsolódó cikkeink
Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. együttműködési megállapodást kötött az Oktatási Hivatallal
Az Oktatási Hivatallal kötött együttműködési megállapodást a MAGYAR TERMÉK Nonprofit…
Tovább olvasom >Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >