Csomagolásban újít a hatcsillagos Gallicoop
Csomagolócentrummal teszi teljessé a gyártási vertikumát a Gallicoop Zrt., a hazai pulykapiac legnagyobb társasága. Az évi 40 ezer tonna szárnyast vágó és 8 ezer tonna készítményt előállító szarvasi társaság 1,6 milliárd forintból valósítja meg a beruházást, amelyhez 50 százalékos állami támogatást kapott. A májusra elkészülő csomagolócentrum az eddigieknél gyorsabban, a legmagasabb csomagolási és higiéniai színvonalon képes ellátni a Gallicoopot.
Erdélyi István vezérigazgató szerint a fogyasztói igények a csomagolásban is megváltoztak, egyre inkább a kisebb súlyú, kiszerelésű termékeket keresik, amelyeket azonnal fel tudnak használni, nem kell hosszabb ideig tárolniuk.
Erdélyi István
vezérigazgató
Gallicoop
A piaci igényekhez való folyamatos alkalmazkodás mellett a cég fejlődésének titka az, hogy olyan vertikumot épített ki, amelyben a szántóföldtől az asztalig a termelés minden fázisát maga végzi vagy irányítása alatt tartja. Ezt alapozta meg az 1994-ben vásárolt takarmánykeverő üzem, amelynek kapacitása mára 70 ezer tonnára nőtt. Az ország legnagyobb zárt rendszerű pulykahústermelő integrációja a gyártás és értékesítés mellett felöleli a feldolgozásra kerülő pulykák előnevelését, hizlalását, az ehhez szükséges tojástermelést és törzstartást is, amit külső partnerek végeznek a Gallicoop irányításával. A cég a vízellátását és szennyvízkezelését is maga oldja meg.
Erdélyi István szerint ez a termelési rendszer teszi lehetővé, hogy a Gallicoop folyamatosan versenyképes maradjon a bel- és külpiacokon egyaránt. Úgy látja, hogy a baromfipiac viharainak hatására felértékelődtek a megbízható hazai termékek a fogyasztók szemében. Ez előnyös a Gallicoop számára, amely hatcsillagosan termel, azaz magyarok a tulajdonosok és a munkatársak, hazai a szakértelem, az alapanyag, a feldolgozás és a takarmány. Ezért is használja a cég már egy saját márkatermékén is a Magyar Termék védjegyet, és a tapasztalatok alapján további termékeinek a tanúsítását is megfontolja. //
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >