Csomagolás-dizájn díjat nyert a METRO sajátmárkás jégkrém-családja
A METRO Fine Life sajátmárkás jégkrém-családja III. helyezést ért el a PAKK Csomagolásdizájn-versenyen a sajátmárkás termékek kategóriában, melynek díjátadóját szerda este tartották a Kiscelli Múzeumban. A jégkrém csomagolását a Poplart ügynökség tervezte.
A Fine Life névre keresztelt dobozos jégkrémek 9 ízben – citrom, csokoládé, eper, erdei gyümölcsös joghurt, fekete erdő, madártej, pisztácia, sajttorta és vanília – lesznek elérhetők júniustól a METRO áruházakban. A jégkrémek 2013. május végén kerültek a METRO polcaira, június 21-22-én meg is lehet kóstolni őket az áruházakban, áruk bruttó 888 Ft. A METRO sajátmárkás terméke 42 pályázóval versenyzett a rangos díjért, melyet a tervező Eisemann Ágnes és Petrik Orsolya a METRO sajátmárka vezetője vett át ünnepélyes keretek között a szakmai zsűritől. A PAKK csomagolási versenyt a Kreatív magazin, a kommunikációs szakma lapja hívta életre, teret adva a hazai csomagolást tervező kreatív szakemberek és gyártó, tervező cégek számára.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >