Csomagolás-dizájn díjat nyert a METRO sajátmárkás jégkrém-családja
A METRO Fine Life sajátmárkás jégkrém-családja III. helyezést ért el a PAKK Csomagolásdizájn-versenyen a sajátmárkás termékek kategóriában, melynek díjátadóját szerda este tartották a Kiscelli Múzeumban. A jégkrém csomagolását a Poplart ügynökség tervezte.
A Fine Life névre keresztelt dobozos jégkrémek 9 ízben – citrom, csokoládé, eper, erdei gyümölcsös joghurt, fekete erdő, madártej, pisztácia, sajttorta és vanília – lesznek elérhetők júniustól a METRO áruházakban. A jégkrémek 2013. május végén kerültek a METRO polcaira, június 21-22-én meg is lehet kóstolni őket az áruházakban, áruk bruttó 888 Ft. A METRO sajátmárkás terméke 42 pályázóval versenyzett a rangos díjért, melyet a tervező Eisemann Ágnes és Petrik Orsolya a METRO sajátmárka vezetője vett át ünnepélyes keretek között a szakmai zsűritől. A PAKK csomagolási versenyt a Kreatív magazin, a kommunikációs szakma lapja hívta életre, teret adva a hazai csomagolást tervező kreatív szakemberek és gyártó, tervező cégek számára.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Szafi Life Lisztkeverék Kovászoláshoz 1000 g
Gluténmentes, citromsavmentes, vegán kovász alap, amelynek segítségével citromlé, citromsav, ecet és…
Tovább olvasom >Herbiovit gyógynövényes natúrkozmetikumok
Új dimenzió a gyógynövényes bőrápolásban. A régi, elavult gyógynövényes krémeket…
Tovább olvasom >Twinings különleges kiadású téli teák
A Twinings különleges kiadású téli teákkal teszi teljessé az ünnepi…
Tovább olvasom >