Csomagok saját márkából

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 11. 02. 10:07

A dm csapata az idei ünnepi szezon előkészítésénél a hagyományos karácsonyi kozmetikai szortimenten túl nagyobb hangsúlyt ad a kényelmi, hangulati ajándékcsomagoknak. A bolti kihelyezések megvalósításánál pedig a keresztvásárlások erősítésére törekszenek.

KT_ajandekcsomag_opt

A korábbi éveknek megfelelően 4 főkategóriát különböztetnek meg: olcsó női, olcsó férfi, drága női, drága férfi csomag. A kategóriák közötti „vízválasztó” a 3000 Ft-os lélektani határ.

Elsődleges hozzáadott érték a fogyasztók számára a csomagok kedvezőbb ára, mely igényes csomagolással, vonzó megjelenéssel párosul. Jól tudják, hogy a szállítók számára fontos a csomagok márkaismertségének fenntartása, ezért az üzlettéri kihelyezéseknél is fontos szempont a márka megkülönböztető ereje. A promóciós stratégiában is márkaernyő alatt kezelik a termékeket. Együttes megjelenéseket alkalmaznak a csomagok, és a normál termékek között.

– Idén 10-fajta saját márkás csomaggal készülünk, ahol a gyerekek, férfiak, a tudatos vásárlók igényeinek megfelelő csomagok kerültek megvalósításra. Továbbá a márkaszállítók esetében is preferáljuk a hálózatunk melletti elköteleződést, egyedi csomagok megvalósítását – szögezi le Kanyó Roland.

A kínálatot vizsgálva azt találták, hogy egyre nagyobb számban kerülnek a mozikból jól megismert szereplők, filmek, figurák a csomagolásokra. Idei sajátosság még, hogy a dm az ünnep hangulatát még jobban kiegészítő termékek listázásával igyekszik ezt a karácsonyi szezont a vásárlói számára még kényelmesebbé tenni.

A dm a marketing repertoárjában megtalálható hagyományos eszközöket alkalmazza, a korábbi években megszokottak szerint. Idén azonban nagyobb hangsúlyt helyeznek az eladótérben tevékenykedő kollégák értékesítési tapasztalataira.

Kapcsolódó cikkeink