Csokoládés rágógumival rukkolt elő a Trident
A Cadbury egyesítette két legsikeresebb termékét a csokoládét és a rágógumit és megalkotta a mentolos izű, csokikrémmel töltött Tridentet, amelyet július közepétől árulnak majd az angol üzletekben.
A Cadbury 2007 januárjában
vezette be a Trident márkát. A piacot akkor 98
százalékban a Wrigley uralta. Angliában ekkor
éppen 4 százalékos visszaesést
regisztráltak 2006-hoz képest, de a tendenciát a
Trident egy év alatt megváltoztatta és tavaly az
év legnépszerűbb márkája volt a Cadbury
fejlesztés.
Idén a cég 10 millió
angol fontot szán a márka népszerűsítésére,
a csokoládés ízesítésen túl
ebben az évben három új ízzel rukkolnak
elő. A Cadbury idén 4-6 százalékos
forgalombővülésre számít a Trident esetén.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Alufix Prémium 3in1 Airfryer Sütőpapír
A piacon egyedülálló 3in1 szilikonozott sütőpapír. Alkalmazható: forrólevegős sütőhöz, multicookerhez…
Tovább olvasom >Verbena Menta-alma cukorka C- és D-vitaminnal 60 g
A már jól ismert Verbena gyógynövényes cukorkák legújabb íze, amely…
Tovább olvasom >PEKÁNDIÓS FONOTT FORNETTI ÉS MÁLNÁS KORONA
A Pekándiós fonott és a Málnás korona nemcsak megjelenésében, hanem…
Tovább olvasom >