Csökkenti termékei méretét a Nestlé
A világ legnagyobb élelmiszeripari vállalata az Egyesült Államokban és Európa néhány országában kisebb kiszerelésű terméket dob piacra.
Brazíliához és a
Fülöp-szigetekhez hasonlóan az Egyesült
Királyságban, Franciaországban és az
USA-ban is csökkenti termékei kiszerelési méreteit
a Nestlé. A kisebb kiszerelésű kávé és
Maggi tésztacsomagok lehetővé tették, hogy a
pénzügyi válság miatt vékonyabb
pénztárcával bíró vásárlók
se forduljanak el a márkától, sőt a fejlődő
piacokon ez a megoldás sok új fogyasztót is
hozott.
Tavaly a vállalat úgynevezett
„népszerű” termékeinek forgalma 27 százalékkal
4.3 milliárd dollárra nőtt, a cég reményei
szerint idén értékesítésük
idén további 25 százalékkal nő majd.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyar tej sikere az ALDI-nál: negyedével bővülő hazai értékesítés, erősödő export
Jelentősen emelkedett a tavalyi év folyamán a kereslet az ALDI…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a Pécsi Bio sörcsalád a BIOFACH-on
A Pécsi Sörfőzde történetében először vett részt kiállítóként februárban a…
Tovább olvasom >Februárban a „jószívűség” került a középpontba az Auchannál
Lezárult az Auchan Együtt. Szívvel, lélekkel. elnevezésű digitális adományozási programja,…
Tovább olvasom >