Csökkenti termékei méretét a Nestlé
A világ legnagyobb élelmiszeripari vállalata az Egyesült Államokban és Európa néhány országában kisebb kiszerelésű terméket dob piacra.
Brazíliához és a
Fülöp-szigetekhez hasonlóan az Egyesült
Királyságban, Franciaországban és az
USA-ban is csökkenti termékei kiszerelési méreteit
a Nestlé. A kisebb kiszerelésű kávé és
Maggi tésztacsomagok lehetővé tették, hogy a
pénzügyi válság miatt vékonyabb
pénztárcával bíró vásárlók
se forduljanak el a márkától, sőt a fejlődő
piacokon ez a megoldás sok új fogyasztót is
hozott.
Tavaly a vállalat úgynevezett
„népszerű” termékeinek forgalma 27 százalékkal
4.3 milliárd dollárra nőtt, a cég reményei
szerint idén értékesítésük
idén további 25 százalékkal nő majd.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >