Csökkenti termékei méretét a Nestlé
A világ legnagyobb élelmiszeripari vállalata az Egyesült Államokban és Európa néhány országában kisebb kiszerelésű terméket dob piacra.
Brazíliához és a
Fülöp-szigetekhez hasonlóan az Egyesült
Királyságban, Franciaországban és az
USA-ban is csökkenti termékei kiszerelési méreteit
a Nestlé. A kisebb kiszerelésű kávé és
Maggi tésztacsomagok lehetővé tették, hogy a
pénzügyi válság miatt vékonyabb
pénztárcával bíró vásárlók
se forduljanak el a márkától, sőt a fejlődő
piacokon ez a megoldás sok új fogyasztót is
hozott.
Tavaly a vállalat úgynevezett
„népszerű” termékeinek forgalma 27 százalékkal
4.3 milliárd dollárra nőtt, a cég reményei
szerint idén értékesítésük
idén további 25 százalékkal nő majd.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >