Csökkenti termékei méretét a Nestlé
A világ legnagyobb élelmiszeripari vállalata az Egyesült Államokban és Európa néhány országában kisebb kiszerelésű terméket dob piacra.
Brazíliához és a
Fülöp-szigetekhez hasonlóan az Egyesült
Királyságban, Franciaországban és az
USA-ban is csökkenti termékei kiszerelési méreteit
a Nestlé. A kisebb kiszerelésű kávé és
Maggi tésztacsomagok lehetővé tették, hogy a
pénzügyi válság miatt vékonyabb
pénztárcával bíró vásárlók
se forduljanak el a márkától, sőt a fejlődő
piacokon ez a megoldás sok új fogyasztót is
hozott.
Tavaly a vállalat úgynevezett
„népszerű” termékeinek forgalma 27 százalékkal
4.3 milliárd dollárra nőtt, a cég reményei
szerint idén értékesítésük
idén további 25 százalékkal nő majd.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >