Csökkenti sajátmárkás termékei cukortartalmát a SPAR Horvátországban
A SPAR Horvátországban csökkenti saját márkás termékeinek cukortartalmát az Egészségügyi Világszervezet (WHO) ajánlásaival összhangban.
A kiskereskedőnek eddig sikerült jelentősen csökkentenie a cukor mennyiségét 36 olyan termékben, amelyet horvát gyártók a SPAR márka számára gyártanak.
A Vindija horvát élelmiszeripari vállalat az elsők között támogatja a SPAR Croatia kezdeményezését.
Eddig a „z bregov” gyümölcsjoghurt termékcsaládot újította meg, 15%-kal csökkentette a cukor arányát, ami éves szinten 26 000 kilogrammal (kg) kevesebb cukor felhasználását eredményezte.
A Vindija gyümölcslé-család esetében éves szinten 231 700 kilogrammal csökkent a cukor mennyisége.
Miközben mindkét termékcsalád kalóriatartalmát csökkentették, a Vindija megőrizte termékeinek jól felismerhető ízvilágát.
A közeljövőben várhatóan más vezető horvát élelmiszer-előállítók is csatlakoznak a SPAR Croatia kezdeményezéséhez.
Az inspirációt az ausztriai SPAR hasonló kezdeményezése adta, amelyet az orvosi szakma, valamint olyan ismert márkák osztrák gyártói támogattak, mint a termékeihez hozzáadott cukor mennyiségét csökkentő Berglandmilch.
Kapcsolódó cikkeink
Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >