Csökkenti sajátmárkás termékei cukortartalmát a SPAR Horvátországban
A SPAR Horvátországban csökkenti saját márkás termékeinek cukortartalmát az Egészségügyi Világszervezet (WHO) ajánlásaival összhangban.
A kiskereskedőnek eddig sikerült jelentősen csökkentenie a cukor mennyiségét 36 olyan termékben, amelyet horvát gyártók a SPAR márka számára gyártanak.
A Vindija horvát élelmiszeripari vállalat az elsők között támogatja a SPAR Croatia kezdeményezését.
Eddig a „z bregov” gyümölcsjoghurt termékcsaládot újította meg, 15%-kal csökkentette a cukor arányát, ami éves szinten 26 000 kilogrammal (kg) kevesebb cukor felhasználását eredményezte.
A Vindija gyümölcslé-család esetében éves szinten 231 700 kilogrammal csökkent a cukor mennyisége.
Miközben mindkét termékcsalád kalóriatartalmát csökkentették, a Vindija megőrizte termékeinek jól felismerhető ízvilágát.
A közeljövőben várhatóan más vezető horvát élelmiszer-előállítók is csatlakoznak a SPAR Croatia kezdeményezéséhez.
Az inspirációt az ausztriai SPAR hasonló kezdeményezése adta, amelyet az orvosi szakma, valamint olyan ismert márkák osztrák gyártói támogattak, mint a termékeihez hozzáadott cukor mennyiségét csökkentő Berglandmilch.
Kapcsolódó cikkeink
A horvát kormány újabb árintézkedésről fogadott el határozatot
horvát kormány pénteken újabb árintézkedésről fogadott el határozatot a fogyasztók…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Itt a SPAR QUICK AND EASY: konténerbolt, ami megváltoztatja, amit a vásárlásról gondoltunk
Van élet a stadionbüfén túl! A SPAR idén tavasszal nemcsak szurkol, hanem jelen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >