Csökkenti saját márkás termékei árát a Waitrose
Az egyesült királyságbeli Waitrose & Partners átlagosan több mint 15%-kal mérsékli mintegy 200 saját márkás termékének árát. A kezdeményezéssel egy időben új marketingkampányt is indít a cég egységeiben és weboldalán.
A vállalat ezzel a lépéssel a koronavírus-járvány által sújtott fogyasztóknak kíván kedvezni, és ígéri, hogy az árcsökkentés nem jár együtt a termékek minőségének romlásával, illetve nem megy az etikus beszerzés rovására.
Az üzletlánc jelezte, hogy az Essential Waitrose termékcsalád mintegy fele a mérsékelt árú termékkörbe tartozik – lesz közöttük 100%-ban brit és a magasabb szintű állatjóléti intézkedéseket követő termelésből származó friss és előkészített csirkehús, valamint szabadtartású sertés is.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős árcsökkentésbe kezd a PENNY – közel 170 háztartási termék ára mérséklődik
Május 30-tól újabb, nagyszabású árcsökkentést indított a PENNY Magyarország, amely…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >