Csökkenti saját márkás termékei árát a Waitrose
Az egyesült királyságbeli Waitrose & Partners átlagosan több mint 15%-kal mérsékli mintegy 200 saját márkás termékének árát. A kezdeményezéssel egy időben új marketingkampányt is indít a cég egységeiben és weboldalán.
A vállalat ezzel a lépéssel a koronavírus-járvány által sújtott fogyasztóknak kíván kedvezni, és ígéri, hogy az árcsökkentés nem jár együtt a termékek minőségének romlásával, illetve nem megy az etikus beszerzés rovására.
Az üzletlánc jelezte, hogy az Essential Waitrose termékcsalád mintegy fele a mérsékelt árú termékkörbe tartozik – lesz közöttük 100%-ban brit és a magasabb szintű állatjóléti intézkedéseket követő termelésből származó friss és előkészített csirkehús, valamint szabadtartású sertés is.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 5,2 milliárd forintot fektetett az árak csökkentésébe az IKEA Magyarország a 2024-es pénzügyi évben a megfizethetőség jegyében
A 2024-es pénzügyi évben az IKEA Magyarország közel 12 millió…
Tovább olvasom >A Kifli.hu jelentősen csökkenti a speciális diétás termékek árait
A Kifli.hu jelentősen csökkenti a speciális étrendhez szükséges termékek árát.…
Tovább olvasom >Alapvető élelmiszerek árának csökkentése érdekében lép fel a GVH
Újabb lépéseket tesz a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az áremelkedések visszaszorítása…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >