Csökkenti műanyag-felhasználását a Sainsbury’s a Greenpeace nyomására
Egyre erőteljesebbek a szükségtelen és nem újrafelhasználható műanyagok forgalomból történő kivonására irányuló folyamatok. Ennek kapcsán a Sainsbury’s is bejelentette, hogy radikális lépéseket tervez a műanyagcsökkentés érdekében, valamint elindít egy újrafelhasználással kapcsolatos mozgalmat. Ennek többek között az az oka, hogy a cég nemrég a Greenpeace célpontjává vált.
Tavaly a Sainsbury’s utolsóként végzett a Greenpeace szupermarketek műanyagpolitikáját vizsgáló felmérésében, mivel a cég csupán 77 tonnával tudta csökkenteni műanyaghulladékának mennyiségét, szemben más szupermarketekkel, amelyek akár 6500 tonnával termeltek kevesebb műanyag szemetet.
A Sainsbury’s április végén bejelentette: nem csomagolja műanyagba többé két káposztafajtáját, 100 tonnával csökkentve ezzel műanyaghulladékát az elkövetkező év során. Ezen felül a cég 2019 végéig minden nehezen újrahasznosítható műanyag csomagolástól meg akar szabadulni, ami nagyjából 128 tonnányival kevesebb szemetet jelent majd. (Packaging Insights)
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a csomagolóanyagok – konferencia
Csomagolóanyagot gyárt? Saját márkás terméket szállít be valamely kereskedelmi láncnak?…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar rizs és kékbúzaliszt is szerepel a Biofach kiállítás magyar közösségi standján
Ismét elrajolt Európa legnagyobb bioszakvására, a nürnbergi Biofach. Az esemény…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >