Csökkenti az Aldi sajátmárkás kávétermékei árát Németországban
Az Aldi Nord és az Aldi Süd bejelentette, hogy tartósan csökkenti a saját márkáik alatt értékesített szemes és őrölt kávétermékek árát Németországban.
Az Aldi saját márkás (Moreno, Markus Kaffee, Amaroy és Tizio) őrölt és szemes kávéinak árai mostantól tartósan, akár 4%-kal csökkennek mindkét diszkontlánc németországi üzleteiben.
Amazonas esőerdő projekt
2021-ben az Aldi Nord a „Sweet Brazil” nevet viselő fenntartható kávéval bővítette kínálatát Gourmet Finest Cuisine márkája alatt.
A diszkont szerint a termék értékesítése előmozdítja a fenntartható kávétermesztést az Amazonas térségében.
Az IDESAM által szervezett projekt a termék eladásából származó bevételt közvetlenül az Amazonas esőerdejében működő „Apuí Agroforestry Coffee Project”-nek juttatja el.
Infrastrukturális projektek
Az erdőtüzek által többször sújtott Apuí régió újraerdősítése támogatja a helyi kávétermesztést, és elősegíti a régió fenntartható fejlődését.
A projekt középpontjában többek között a károsodott területek erdősítése és az egészséges ökoszisztéma helyreállítása áll.
A diszkontvállalat emellett a helyi kávétermelőket infrastrukturális projektekkel támogatja a kávé minőségének célzott javítása és ezáltal a piacra jutásuk megkönnyítése érdekében.
„Örülünk, hogy a „Sweet Brasil” kávéval egy olyan terméket kínálhatunk vásárlóinknak, amelynek megvásárlásával egyszerűen hozzájárulhatnak a klíma védelméhez”
– mondta akkor Tobias Heinbockel, az Aldi Nord kategória menedzsment ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordközeli globális kávétermés várható a 2025/2026-os szezonban
A világ kávépiaca új csúcs felé közelít: az amerikai mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >További cikkeink
WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban
Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban az S&P Global…
Tovább olvasom >Így változnak a gyógyszerárak: árkorlátozást vezetett be a kormány
Július 1-jétől életbe lépett a Nemzetgazdasági Minisztérium gyógyszerekre vonatkozó árkorlátozása,…
Tovább olvasom >