Csökkenti az Aldi sajátmárkás kávétermékei árát Németországban
Az Aldi Nord és az Aldi Süd bejelentette, hogy tartósan csökkenti a saját márkáik alatt értékesített szemes és őrölt kávétermékek árát Németországban.
Az Aldi saját márkás (Moreno, Markus Kaffee, Amaroy és Tizio) őrölt és szemes kávéinak árai mostantól tartósan, akár 4%-kal csökkennek mindkét diszkontlánc németországi üzleteiben.
Amazonas esőerdő projekt
2021-ben az Aldi Nord a „Sweet Brazil” nevet viselő fenntartható kávéval bővítette kínálatát Gourmet Finest Cuisine márkája alatt.
A diszkont szerint a termék értékesítése előmozdítja a fenntartható kávétermesztést az Amazonas térségében.
Az IDESAM által szervezett projekt a termék eladásából származó bevételt közvetlenül az Amazonas esőerdejében működő „Apuí Agroforestry Coffee Project”-nek juttatja el.
Infrastrukturális projektek
Az erdőtüzek által többször sújtott Apuí régió újraerdősítése támogatja a helyi kávétermesztést, és elősegíti a régió fenntartható fejlődését.
A projekt középpontjában többek között a károsodott területek erdősítése és az egészséges ökoszisztéma helyreállítása áll.
A diszkontvállalat emellett a helyi kávétermelőket infrastrukturális projektekkel támogatja a kávé minőségének célzott javítása és ezáltal a piacra jutásuk megkönnyítése érdekében.
„Örülünk, hogy a „Sweet Brasil” kávéval egy olyan terméket kínálhatunk vásárlóinknak, amelynek megvásárlásával egyszerűen hozzájárulhatnak a klíma védelméhez”
– mondta akkor Tobias Heinbockel, az Aldi Nord kategória menedzsment ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Az ALDI Süd a legerősebb a vegán saját márkás kínálatban Németországban
A vegán saját márkás termékek kínálatát tekintve az ALDI Süd a legnagyobb…
Tovább olvasom >Olaszországban drágább lett a kávé
Drágult az olaszok által kedvelt csésze eszpresszó kávé, miután a…
Tovább olvasom >Soha nem látott magasságban a kávé ára
2024 decemberének elején a nemzetközi piacon rekordszintre emelkedett a kávé…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >