Csökkenti az Aldi sajátmárkás kávétermékei árát Németországban
Az Aldi Nord és az Aldi Süd bejelentette, hogy tartósan csökkenti a saját márkáik alatt értékesített szemes és őrölt kávétermékek árát Németországban.
Az Aldi saját márkás (Moreno, Markus Kaffee, Amaroy és Tizio) őrölt és szemes kávéinak árai mostantól tartósan, akár 4%-kal csökkennek mindkét diszkontlánc németországi üzleteiben.
Amazonas esőerdő projekt
2021-ben az Aldi Nord a „Sweet Brazil” nevet viselő fenntartható kávéval bővítette kínálatát Gourmet Finest Cuisine márkája alatt.
A diszkont szerint a termék értékesítése előmozdítja a fenntartható kávétermesztést az Amazonas térségében.
Az IDESAM által szervezett projekt a termék eladásából származó bevételt közvetlenül az Amazonas esőerdejében működő „Apuí Agroforestry Coffee Project”-nek juttatja el.
Infrastrukturális projektek
Az erdőtüzek által többször sújtott Apuí régió újraerdősítése támogatja a helyi kávétermesztést, és elősegíti a régió fenntartható fejlődését.
A projekt középpontjában többek között a károsodott területek erdősítése és az egészséges ökoszisztéma helyreállítása áll.
A diszkontvállalat emellett a helyi kávétermelőket infrastrukturális projektekkel támogatja a kávé minőségének célzott javítása és ezáltal a piacra jutásuk megkönnyítése érdekében.
„Örülünk, hogy a „Sweet Brasil” kávéval egy olyan terméket kínálhatunk vásárlóinknak, amelynek megvásárlásával egyszerűen hozzájárulhatnak a klíma védelméhez”
– mondta akkor Tobias Heinbockel, az Aldi Nord kategória menedzsment ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >