Csökkenti az Aldi sajátmárkás kávétermékei árát Németországban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 02. 15. 09:45

Az Aldi Nord és az Aldi Süd bejelentette, hogy tartósan csökkenti a saját márkáik alatt értékesített szemes és őrölt kávétermékek árát Németországban.

Az Aldi saját márkás (Moreno, Markus Kaffee, Amaroy és Tizio) őrölt és szemes kávéinak árai mostantól tartósan, akár 4%-kal csökkennek mindkét diszkontlánc németországi üzleteiben.

Amazonas esőerdő projekt

2021-ben az Aldi Nord a „Sweet Brazil” nevet viselő fenntartható kávéval bővítette kínálatát Gourmet Finest Cuisine márkája alatt.

A diszkont szerint a termék értékesítése előmozdítja a fenntartható kávétermesztést az Amazonas térségében.

Az IDESAM által szervezett projekt a termék eladásából származó bevételt közvetlenül az Amazonas esőerdejében működő „Apuí Agroforestry Coffee Project”-nek juttatja el.

Infrastrukturális projektek

Az erdőtüzek által többször sújtott Apuí régió újraerdősítése támogatja a helyi kávétermesztést, és elősegíti a régió fenntartható fejlődését.

A projekt középpontjában többek között a károsodott területek erdősítése és az egészséges ökoszisztéma helyreállítása áll.

A diszkontvállalat emellett a helyi kávétermelőket infrastrukturális projektekkel támogatja a kávé minőségének célzott javítása és ezáltal a piacra jutásuk megkönnyítése érdekében.

„Örülünk, hogy a „Sweet Brasil” kávéval egy olyan terméket kínálhatunk vásárlóinknak, amelynek megvásárlásával egyszerűen hozzájárulhatnak a klíma védelméhez”

– mondta akkor Tobias Heinbockel, az Aldi Nord kategória menedzsment ügyvezető igazgatója.

ESM

Kapcsolódó cikkeink