Csökkenti az Aldi sajátmárkás kávétermékei árát Németországban
Az Aldi Nord és az Aldi Süd bejelentette, hogy tartósan csökkenti a saját márkáik alatt értékesített szemes és őrölt kávétermékek árát Németországban.
Az Aldi saját márkás (Moreno, Markus Kaffee, Amaroy és Tizio) őrölt és szemes kávéinak árai mostantól tartósan, akár 4%-kal csökkennek mindkét diszkontlánc németországi üzleteiben.
Amazonas esőerdő projekt
2021-ben az Aldi Nord a „Sweet Brazil” nevet viselő fenntartható kávéval bővítette kínálatát Gourmet Finest Cuisine márkája alatt.
A diszkont szerint a termék értékesítése előmozdítja a fenntartható kávétermesztést az Amazonas térségében.
Az IDESAM által szervezett projekt a termék eladásából származó bevételt közvetlenül az Amazonas esőerdejében működő „Apuí Agroforestry Coffee Project”-nek juttatja el.
Infrastrukturális projektek
Az erdőtüzek által többször sújtott Apuí régió újraerdősítése támogatja a helyi kávétermesztést, és elősegíti a régió fenntartható fejlődését.
A projekt középpontjában többek között a károsodott területek erdősítése és az egészséges ökoszisztéma helyreállítása áll.
A diszkontvállalat emellett a helyi kávétermelőket infrastrukturális projektekkel támogatja a kávé minőségének célzott javítása és ezáltal a piacra jutásuk megkönnyítése érdekében.
„Örülünk, hogy a „Sweet Brasil” kávéval egy olyan terméket kínálhatunk vásárlóinknak, amelynek megvásárlásával egyszerűen hozzájárulhatnak a klíma védelméhez”
– mondta akkor Tobias Heinbockel, az Aldi Nord kategória menedzsment ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Tovább emelkednek a kávéárak, figyelmeztet a Lavazza
Az olasz Lavazza arra figyelmeztet, hogy a kávé ára a…
Tovább olvasom >Click&collect szolgáltatással kísérletezik az Aldi Németországban
Click&Collect szolgáltatást tesztel az Aldi Süd három üzletében Észak-Rajna-Vesztfália tartományban.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >