Csökkenti árait a Wal-Mart
A Wal-Mart egy új árösszehasonlító tesztet indított közel 1200 boltjában, a cél az, hogy felvegyék a versenyt a diszkontláncokkal – írja a portfolio.hu.
A Wal-Mart az ártesztet 11 amerikai államban, például Illinois-ban és Floridában hajtja végre és elsősorban arra az élelmiszeripari szegmensre koncentrál, amely a Wal-Mart árbevételének 56 százalékát adja. A cél az, hogy megtalálják az optimális árat a különböző termékekkategóriákban, és ha szükséges, akkor módosítsák az árakat.
A Reuters egyébként szintén megcsinálta a saját tesztjét több amerikai nagyvárosban is, amiből az derült ki, hogy a Wal-Mart már aktívan reagált a diszkontláncok árazására és több termék esetében is jobb árakat kínál. Az árverseny kifejezetten alacsony árakat eredményezett több termékcsoportban is, egy tucat tojást már kevesebb, mint egy dollárért, egy gallon tejet pedig nagyjából 1 dollárért lehet kapni több amerikai üzletben.
Az árteszten felül a Wal-Mart a múlt héten több alkalommal a beszállítóival is találkozott, ahol arra kérte a beszállítókat hogy segítsék a Wal-Martot a diszkontláncokkal folytatott árversenyben és csökkentsék az áraikat.
A Wal-Mart előtt álló feladat nem könnyű, a problémát az okozza, hogy a Wal-Martnak úgy kellene árat csökkenteni, hogy az ne csökkentse tovább a kereskedelmi lánc profitabilitását. (Reuters, portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Mere Magyarországon: árlista már van, bolt még nincs
A Mere orosz kiskereskedelmi lánc hivatalosan még nem nyitott boltot…
Tovább olvasom >UHT és friss tejek árversenye: hogyan változtak a tejpiaci trendek?
Az elmúlt évek jelentős változásokat hoztak a magyar tejpiacon, ahol…
Tovább olvasom >Elérhető áron kapható idén a termelői étkezési mák
Az idei évben a magyar máktermelők számára kedvezőek az előjelek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >