Csökkenti árait a Carrefour Belgiumban
Május 8-tól csökkenti árait a Carrefour Belgiumban, és az elkövetkező hetekben további árcsökkentéseket tervez.
A kiskereskedő három üzletformátumában – Carrefour Hyper, Market és Express -, valamint a carrefour.be weboldalon akár 100 cikkelem árát csökkenti.
A Carrefour Belgium közlése szerint az infláció által különösen érintett termékek, úgymint a liszt, a tésztafélék, a gabonafélék, a kekszek, a tejszín és a WC-papír, szerepelnek a kampányban.
A kiskereskedő további kategóriákban, például a friss és nem élelmiszeripari termékeknél is csökkentéseket tervez az elkövetkező hetekben.
Az alacsonyabb árú termékek láthatóságának növelése érdekében a Carrefour Express, Market és Hyper üzletekben „alacsonyabb ár” plakátok kerültek elhelyezésre Belgium-szerte.
Az árcsökkentésre figyelmet felhívó médiakampány a digitális kommunikációra összpontosít a közösségi oldalakon, a carrefour.be weboldalon és hírlevélben.
A Carrefour 2022 augusztusában indította el „Akciók a vásárlóerőért” kampányát. Akkor a kereskedő 100 termék árát fagyasztotta be 100 napra. A kampány kétszer futott: 2022 szeptemberétől 2023 januárjáig, majd januártól 2023 április végéig.
A múlt hónapban a vállalat közölte, hogy a magas infláció ellenére bízik abban, hogy idén tovább nő nyeresége és javul likviditása, miután az első negyedévben felgyorsult az értékesítés bővülése.
Kapcsolódó cikkeink
Vegyes eredmények a Carrefournál
A francia kereskedő 2025 első felében veszteségeket kellett, hogy elkönyveljen…
Tovább olvasom >Csak a hűséges vásárlóknak jár kedvezmény a Delhaizenél
A belga Delhaize jövő hónaptól módosítja promóciós szabályzatát: 2025. szeptember…
Tovább olvasom >Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a béremelkedés üteme meghaladja az inflációt, felzárkózik a vidék
A Központi Statisztikai Hivatal friss adatai szerint júniusban a teljes…
Tovább olvasom >Élelmiszeripari beruházási boom jöhet: közel 200 milliárd forint támogatásról döntöttek
Megszülettek az első döntések az élelmiszer-feldolgozók nagyobb léptékű fejlesztéseinek támogatásáról…
Tovább olvasom >Tízből nyolc szülő mindent egy helyen vásárolna be iskolakezdésre – a Pepco erre kínál megoldást
Ahogy közeledik a tanévkezdés, a szülők előtt ismét ott áll…
Tovább olvasom >