Csökkenti árait a Carrefour Belgiumban
Május 8-tól csökkenti árait a Carrefour Belgiumban, és az elkövetkező hetekben további árcsökkentéseket tervez.
A kiskereskedő három üzletformátumában – Carrefour Hyper, Market és Express -, valamint a carrefour.be weboldalon akár 100 cikkelem árát csökkenti.
A Carrefour Belgium közlése szerint az infláció által különösen érintett termékek, úgymint a liszt, a tésztafélék, a gabonafélék, a kekszek, a tejszín és a WC-papír, szerepelnek a kampányban.
A kiskereskedő további kategóriákban, például a friss és nem élelmiszeripari termékeknél is csökkentéseket tervez az elkövetkező hetekben.
Az alacsonyabb árú termékek láthatóságának növelése érdekében a Carrefour Express, Market és Hyper üzletekben „alacsonyabb ár” plakátok kerültek elhelyezésre Belgium-szerte.
Az árcsökkentésre figyelmet felhívó médiakampány a digitális kommunikációra összpontosít a közösségi oldalakon, a carrefour.be weboldalon és hírlevélben.
A Carrefour 2022 augusztusában indította el „Akciók a vásárlóerőért” kampányát. Akkor a kereskedő 100 termék árát fagyasztotta be 100 napra. A kampány kétszer futott: 2022 szeptemberétől 2023 januárjáig, majd januártól 2023 április végéig.
A múlt hónapban a vállalat közölte, hogy a magas infláció ellenére bízik abban, hogy idén tovább nő nyeresége és javul likviditása, miután az első negyedévben felgyorsult az értékesítés bővülése.
Kapcsolódó cikkeink
Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >2024-ben ismét csökkent a belga sörexport
Újabb visszaesést könyvelhetett el a belga söripar 2024-ben: az exportált…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >