Csökkenti árait a Carrefour Belgiumban
Május 8-tól csökkenti árait a Carrefour Belgiumban, és az elkövetkező hetekben további árcsökkentéseket tervez.
A kiskereskedő három üzletformátumában – Carrefour Hyper, Market és Express -, valamint a carrefour.be weboldalon akár 100 cikkelem árát csökkenti.
A Carrefour Belgium közlése szerint az infláció által különösen érintett termékek, úgymint a liszt, a tésztafélék, a gabonafélék, a kekszek, a tejszín és a WC-papír, szerepelnek a kampányban.
A kiskereskedő további kategóriákban, például a friss és nem élelmiszeripari termékeknél is csökkentéseket tervez az elkövetkező hetekben.
Az alacsonyabb árú termékek láthatóságának növelése érdekében a Carrefour Express, Market és Hyper üzletekben „alacsonyabb ár” plakátok kerültek elhelyezésre Belgium-szerte.
Az árcsökkentésre figyelmet felhívó médiakampány a digitális kommunikációra összpontosít a közösségi oldalakon, a carrefour.be weboldalon és hírlevélben.
A Carrefour 2022 augusztusában indította el „Akciók a vásárlóerőért” kampányát. Akkor a kereskedő 100 termék árát fagyasztotta be 100 napra. A kampány kétszer futott: 2022 szeptemberétől 2023 januárjáig, majd januártól 2023 április végéig.
A múlt hónapban a vállalat közölte, hogy a magas infláció ellenére bízik abban, hogy idén tovább nő nyeresége és javul likviditása, miután az első negyedévben felgyorsult az értékesítés bővülése.
Kapcsolódó cikkeink
Adatvédelmi kezdeményezést indított a belga Colruyt Group
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bővíti a Temu európai logisztikai hálózatát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Otthoni tesztekkel bővíti egészségügyi termékkínálatát a Colruyt Belgiumban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Brand Footprint, avagy a márkák ünnepe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Prohászka Andrea: „Az egész családnak meg kellett tanulnia különböző szerepekben működni” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megújult az Albert Heijn személyes higiéniai márkája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
