Csökkenti árait a Carrefour Belgiumban
Május 8-tól csökkenti árait a Carrefour Belgiumban, és az elkövetkező hetekben további árcsökkentéseket tervez.
A kiskereskedő három üzletformátumában – Carrefour Hyper, Market és Express -, valamint a carrefour.be weboldalon akár 100 cikkelem árát csökkenti.
A Carrefour Belgium közlése szerint az infláció által különösen érintett termékek, úgymint a liszt, a tésztafélék, a gabonafélék, a kekszek, a tejszín és a WC-papír, szerepelnek a kampányban.
A kiskereskedő további kategóriákban, például a friss és nem élelmiszeripari termékeknél is csökkentéseket tervez az elkövetkező hetekben.
Az alacsonyabb árú termékek láthatóságának növelése érdekében a Carrefour Express, Market és Hyper üzletekben „alacsonyabb ár” plakátok kerültek elhelyezésre Belgium-szerte.
Az árcsökkentésre figyelmet felhívó médiakampány a digitális kommunikációra összpontosít a közösségi oldalakon, a carrefour.be weboldalon és hírlevélben.
A Carrefour 2022 augusztusában indította el „Akciók a vásárlóerőért” kampányát. Akkor a kereskedő 100 termék árát fagyasztotta be 100 napra. A kampány kétszer futott: 2022 szeptemberétől 2023 januárjáig, majd januártól 2023 április végéig.
A múlt hónapban a vállalat közölte, hogy a magas infláció ellenére bízik abban, hogy idén tovább nő nyeresége és javul likviditása, miután az első negyedévben felgyorsult az értékesítés bővülése.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >2026-ig bezárja összes belgiumi üzletét a Cora
A Cora hipermarketlánc 2026 elejéig bezárja mind a hét belgiumi…
Tovább olvasom >Carrefour: nyomás alatt a francia és belga eladások, Latin-Amerikában erősödés
A piaci várakozásoknak megfelelően 2025 első negyedévében 2,9%-kal, 22,7 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >