Csökkenti a környezetterhelést az új Cif-kiszerelés
Az Unilever a műanyagkibocsátás csökkentésére vonatkozó vállalásaival összhangban elindította a brit piacon a Cif ecorefill forgalmazását, amely egy új termékkiszerelést jelent, jelentősen kisebb környezeti terheléssel. A tízszeres koncentrátumot tartalmazó utántöltő csomagolása 75 százalékkal kevesebb műanyagból készül, a tisztítószer otthoni hígításával 97 százalékkal kevesebb vizet kell szállítani, ez pedig sokkal kevesebb teherautót és ezáltal lényegesen alacsonyabb üvegházgáz-kibocsátást is jelent a logisztikában.
A Cif ecorefill csomagolása – a fóliacímke eltávolítását követően – 100 százalékban újrahasznosítható, továbbá az Unilever tervei szerint 2020 végére minden ecorefill termék és szórófejes palack 100 százalékban újrahasznosított műanyagból is készül majd. Ez nem minden, hiszen a vásárlóknak nem kell többé eldobniuk a Power & Shine flakon szórófejét sem, ugyanis, ha elromlana, a vállalat ingyenesen újat biztosít helyette. //
Kapcsolódó cikkeink
Újradefiniálta a szépség fogalmát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy új Pozitív Szépség (Positive Beauty) nevű…
Tovább olvasom >Az Unilever új szépségvíziója szerint nem használja többé a „normál” kifejezést
Az Unilever a mai napon bejelentette, hogy új Pozitív Szépség…
Tovább olvasom >Magazin: Erős márkák, erős ízek
Külső tényezőktől függetlenül folyamatosan növekszik a mustárok, majonézek, ketchupok és…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: márciusban 3,7 százalékkal nőttek a fogyasztói árak
Márciusban a fogyasztói árak átlagosan 3,7 százalékkal magasabbak voltak az…
Tovább olvasom >Elemzők: a kiskereskedelem nem támogatja az első negyedévi gazdasági növekedést
A kiskereskedelem trendszerű lejtmenetben van és a márciusi járványügyi korlátozásokat…
Tovább olvasom >KSH: februárban 5,9 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom
Februárban a nyers adat szerint 5,6 százalékkal, naptárhatástól megtisztítva 5,9…
Tovább olvasom >