Csökkenti a környezetterhelést az új Cif-kiszerelés
Az Unilever a műanyagkibocsátás csökkentésére vonatkozó vállalásaival összhangban elindította a brit piacon a Cif ecorefill forgalmazását, amely egy új termékkiszerelést jelent, jelentősen kisebb környezeti terheléssel. A tízszeres koncentrátumot tartalmazó utántöltő csomagolása 75 százalékkal kevesebb műanyagból készül, a tisztítószer otthoni hígításával 97 százalékkal kevesebb vizet kell szállítani, ez pedig sokkal kevesebb teherautót és ezáltal lényegesen alacsonyabb üvegházgáz-kibocsátást is jelent a logisztikában.
A Cif ecorefill csomagolása – a fóliacímke eltávolítását követően – 100 százalékban újrahasznosítható, továbbá az Unilever tervei szerint 2020 végére minden ecorefill termék és szórófejes palack 100 százalékban újrahasznosított műanyagból is készül majd. Ez nem minden, hiszen a vásárlóknak nem kell többé eldobniuk a Power & Shine flakon szórófejét sem, ugyanis, ha elromlana, a vállalat ingyenesen újat biztosít helyette. //
Kapcsolódó cikkeink
Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >