Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás, parafadugóval zárt borain a kapszula és fólia használatát. A döntés egy az üzletekben végzett sikeres kísérlet után született.
A döntés eredményeképpen összesen 46 bor kerül forgalomba „csupasz” dugóval.
Luke Emery, az Aldi UK fenntarthatósági igazgatója szerint a vásárlók számára kiemelten fontos a fenntarthatóság, ezért a vállalat folyamatosan keresi a csomagoláscsökkentés lehetőségeit. Ezzel az újítással a kereskedő évente 38 tonnányi csomagolóanyag használatát teszi szükségtelenné.
A fenntarthatósági előnyök mellett a lépés a The Drinks Business szerint valószínűleg költségmegtakarítást is eredményez, bár az Aldi egyelőre nem közölte, hogy pontosan mekkora összeget spórolhat ezzel az intézkedéssel.
Kapcsolódó cikkeink
AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták a 2025-ös A Fenntartható jövőért díjakat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági fordulópont előtt a magyar szállítmányozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Visa új programot indít a magyar vállalkozások digitalizációjának támogatására
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
