Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás, parafadugóval zárt borain a kapszula és fólia használatát. A döntés egy az üzletekben végzett sikeres kísérlet után született.
A döntés eredményeképpen összesen 46 bor kerül forgalomba „csupasz” dugóval.
Luke Emery, az Aldi UK fenntarthatósági igazgatója szerint a vásárlók számára kiemelten fontos a fenntarthatóság, ezért a vállalat folyamatosan keresi a csomagoláscsökkentés lehetőségeit. Ezzel az újítással a kereskedő évente 38 tonnányi csomagolóanyag használatát teszi szükségtelenné.
A fenntarthatósági előnyök mellett a lépés a The Drinks Business szerint valószínűleg költségmegtakarítást is eredményez, bár az Aldi egyelőre nem közölte, hogy pontosan mekkora összeget spórolhat ezzel az intézkedéssel.
Kapcsolódó cikkeink
Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >AM: jelentős értéket képviselnek a hazai gyepek, megőrzésüket a kormány is támogatja
A hazai gyepek hosszú távú megőrzésében kulcsszerepet játszik a Grassland-HU…
Tovább olvasom >Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >