Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás, parafadugóval zárt borain a kapszula és fólia használatát. A döntés egy az üzletekben végzett sikeres kísérlet után született.
A döntés eredményeképpen összesen 46 bor kerül forgalomba „csupasz” dugóval.
Luke Emery, az Aldi UK fenntarthatósági igazgatója szerint a vásárlók számára kiemelten fontos a fenntarthatóság, ezért a vállalat folyamatosan keresi a csomagoláscsökkentés lehetőségeit. Ezzel az újítással a kereskedő évente 38 tonnányi csomagolóanyag használatát teszi szükségtelenné.
A fenntarthatósági előnyök mellett a lépés a The Drinks Business szerint valószínűleg költségmegtakarítást is eredményez, bár az Aldi egyelőre nem közölte, hogy pontosan mekkora összeget spórolhat ezzel az intézkedéssel.
Kapcsolódó cikkeink
A hazai gyártó, forgalmazó és kereskedő vállalkozások szerint az EPR-díjak esetleges jövő évi emelésének inflációnövelő hatása lehet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megjelent a MaReSz Fenntartható rendezvényszervezési útmutatója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyarországi rendezvényszervezők szövetsége: megjelent a fenntartható rendezvényszervezési útmutató
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A hazai gyártó, forgalmazó és kereskedő vállalkozások szerint az EPR-díjak esetleges jövő évi emelésének inflációnövelő hatása lehet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Küszöbön áll a műhús betiltása Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hatósági ellenőrzések és jelentős árcsökkenések az árréscsökkentésben érintett termékeknél – közölte a KIM államtitkára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

