Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás, parafadugóval zárt borain a kapszula és fólia használatát. A döntés egy az üzletekben végzett sikeres kísérlet után született.
A döntés eredményeképpen összesen 46 bor kerül forgalomba „csupasz” dugóval.
Luke Emery, az Aldi UK fenntarthatósági igazgatója szerint a vásárlók számára kiemelten fontos a fenntarthatóság, ezért a vállalat folyamatosan keresi a csomagoláscsökkentés lehetőségeit. Ezzel az újítással a kereskedő évente 38 tonnányi csomagolóanyag használatát teszi szükségtelenné.
A fenntarthatósági előnyök mellett a lépés a The Drinks Business szerint valószínűleg költségmegtakarítást is eredményez, bár az Aldi egyelőre nem közölte, hogy pontosan mekkora összeget spórolhat ezzel az intézkedéssel.
Kapcsolódó cikkeink
60 millió eurót fordított spanyolországi gyárának fejlesztésére a Danone
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új állatjóléti rendelet készül – megkezdődött a társadalmi konzultáció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Upcycling élelmiszer-kategóriát vezet be kínálatába a Knuspr Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dm babybonus várandósoknak és kisgyermekes családoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >60 millió eurót fordított spanyolországi gyárának fejlesztésére a Danone
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A mobilbankolás a mindennapok része
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >