Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás, parafadugóval zárt borain a kapszula és fólia használatát. A döntés egy az üzletekben végzett sikeres kísérlet után született.
A döntés eredményeképpen összesen 46 bor kerül forgalomba „csupasz” dugóval.
Luke Emery, az Aldi UK fenntarthatósági igazgatója szerint a vásárlók számára kiemelten fontos a fenntarthatóság, ezért a vállalat folyamatosan keresi a csomagoláscsökkentés lehetőségeit. Ezzel az újítással a kereskedő évente 38 tonnányi csomagolóanyag használatát teszi szükségtelenné.
A fenntarthatósági előnyök mellett a lépés a The Drinks Business szerint valószínűleg költségmegtakarítást is eredményez, bár az Aldi egyelőre nem közölte, hogy pontosan mekkora összeget spórolhat ezzel az intézkedéssel.
Kapcsolódó cikkeink
RevoUnion néven folytatódik a Cup Revolution sikertörténete
Új névvel és telephelyen, kibővített termékportfólióval és nemzetközi terjeszkedéssel folytatja…
Tovább olvasom >A brit fogyasztók és a biológiailag lebomló palackok: készek többet fizetni, de ez nem elég
A brit fogyasztók hajlandóak magasabb árat fizetni a biológiailag lebomló…
Tovább olvasom >A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI-elemzés: árréstop – mentőöv a vásárlóknak, béklyó a piacnak
Nagy Márton miniszter bejelentésé alapján, 2025 márciusában a Magyar kormány…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: 874 élelmiszernek csökkent az ára az árrésstopnak köszönhetően
Az új adatok szerint 874 élelmiszernek csökkent az ára az…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság vészhelyzeti tartalék felhalmozását javasolja az uniós lakosságnak
Az Európai Bizottság szerint az Európai Uniót is érintő jelenlegi…
Tovább olvasom >