Csökkentett sótartalmú termékeket fejlesztett az Unilever Angliában
A dobozos egytálételek termékvonalba tartozó ételek ma 50 százalékkal kevesebb sót tartalmaznak, mint két évvel ezelőtt.
Az év elején az angol élelmiszeripari hatóság arra
buzdította a gyártókat, hogy csökkentsék termékeik sótartalmát és a lakosságot
is arra ösztönözték, hogy kísérjék jobban figyelemmel napi sóbevitelüket.
Az Unilever úgy döntött, hogy támogatva az állami túlsúllyal
kapcsolatos kampányokat, maga is az alacsonyabb zsírtartalmú ételek
kifejlesztése és a természetes ízesítőanyagok használata felé fordul. Egy adag
„karcsúsított" termék immár a napi sóbevitel csupán 25 százalékát fedezi,
szemben a korábbi 57-el – és az ízek nem változtak.
Az angol élelmiszeripari hatóság szerint Nagybritannia
vezető szerepet tölt be a termékek sócsökkentésével kapcsolatos
fejlesztésekben. Tavaly 7,4 milliárd font értékű termék sócsökkentését
regisztrálták, két éve ez még csak 2,4 milliárd font volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >