Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Csökkentett alkohol tartalmú sört dobott piacra Oroszországban a Heineken
Csökkentett alkohol tartalmú sört dobott piacra Oroszországban a Heineken
A prémium kategóriába sorolt új márka bevezetését hangos médiakampány kíséri.
A Doktor Diesel márka továbbfejlesztett változata múlt
hónapban került piacra csaknem egy dolláros áron Oroszországban és remélhetőleg
legalább annyira sikeres lesz, mint a márka eredeti változata. A nagyobb
alkohol tartalmú termék szintén a szortimentben marad, de megújítják a
csomagolását.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >