Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Csökkentett alkohol tartalmú sört dobott piacra Oroszországban a Heineken
Csökkentett alkohol tartalmú sört dobott piacra Oroszországban a Heineken
A prémium kategóriába sorolt új márka bevezetését hangos médiakampány kíséri.
A Doktor Diesel márka továbbfejlesztett változata múlt
hónapban került piacra csaknem egy dolláros áron Oroszországban és remélhetőleg
legalább annyira sikeres lesz, mint a márka eredeti változata. A nagyobb
alkohol tartalmú termék szintén a szortimentben marad, de megújítják a
csomagolását.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >