Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Csökkentett alkohol tartalmú sört dobott piacra Oroszországban a Heineken
Csökkentett alkohol tartalmú sört dobott piacra Oroszországban a Heineken
A prémium kategóriába sorolt új márka bevezetését hangos médiakampány kíséri.
A Doktor Diesel márka továbbfejlesztett változata múlt
hónapban került piacra csaknem egy dolláros áron Oroszországban és remélhetőleg
legalább annyira sikeres lesz, mint a márka eredeti változata. A nagyobb
alkohol tartalmú termék szintén a szortimentben marad, de megújítják a
csomagolását.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban
Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban az S&P Global…
Tovább olvasom >Így változnak a gyógyszerárak: árkorlátozást vezetett be a kormány
Július 1-jétől életbe lépett a Nemzetgazdasági Minisztérium gyógyszerekre vonatkozó árkorlátozása,…
Tovább olvasom >