Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Csökkentett alkohol tartalmú sört dobott piacra Oroszországban a Heineken
Csökkentett alkohol tartalmú sört dobott piacra Oroszországban a Heineken
A prémium kategóriába sorolt új márka bevezetését hangos médiakampány kíséri.
A Doktor Diesel márka továbbfejlesztett változata múlt
hónapban került piacra csaknem egy dolláros áron Oroszországban és remélhetőleg
legalább annyira sikeres lesz, mint a márka eredeti változata. A nagyobb
alkohol tartalmú termék szintén a szortimentben marad, de megújítják a
csomagolását.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Indul a karácsonyi roham a játékpiacon
Kezdetét veszi a hazai játékpiac legforgalmasabb időszaka: a karácsony előtti…
Tovább olvasom >Többutas csomagolások jövője – mire készüljön a kereskedelmi szektor?
Az Európai Parlament 2024. április 24-én jogalkotási állásfoglalást adott ki…
Tovább olvasom >10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >