Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Csökkentett alkohol tartalmú sört dobott piacra Oroszországban a Heineken
Csökkentett alkohol tartalmú sört dobott piacra Oroszországban a Heineken
A prémium kategóriába sorolt új márka bevezetését hangos médiakampány kíséri.
A Doktor Diesel márka továbbfejlesztett változata múlt
hónapban került piacra csaknem egy dolláros áron Oroszországban és remélhetőleg
legalább annyira sikeres lesz, mint a márka eredeti változata. A nagyobb
alkohol tartalmú termék szintén a szortimentben marad, de megújítják a
csomagolását.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Századvég: javult a gazdasági közérzet januárban
A lakosság és a vállalatok konjunktúraindexe is kismértékben negatív érzetről…
Tovább olvasom >Oltakozás utánra csúszott a nagy téli vásár
Vagy majd jövő télre. Új szabály: előbb oltakozás, utána jöhet…
Tovább olvasom >Takarékbank: bizakodóbbak a gazdák, de az állattenyésztőkre nehéz év vár
Javultak az agrárium szereplőinek várakozásai a tavalyi negyedik negyedév végére…
Tovább olvasom >