Csökkentek a Coca-Cola HBC áprilisi eladásai
Több mint harmadával estek vissza a Coca-Cola HBC áprilisi eladási mutatói.
A csökkenés oka az, hogy a gyorsétterem-láncok, a színházak és egyéb közösségi terek továbbra is zárva maradnak a koronavírus kapcsán hozott rendelkezések miatt.
A cég elmondta: a nettó eladási arány 37,2 %-kal csökkent.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Indul a Costa Art & Craft pályázat!
Egy jó kávé csodákra képes – felfrissít, inspirál, energiát ad.…
Tovább olvasom >Izgalmas, egzotikus világ
A spiritek világával foglalkozó sorozatunkban ezúttal rendhagyó módon együtt kutatjuk a…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Milliók dönthetnek milliókról akár egy mozdulattal a Tescónál
Emberek millióinak kezében van újra több millió forint és környékbeli…
Tovább olvasom >Egészséges nyári táplálkozási tippeket ad az Eisberg növényi zsírokkal
Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de…
Tovább olvasom >