Csökkentek a Coca-Cola HBC áprilisi eladásai
Több mint harmadával estek vissza a Coca-Cola HBC áprilisi eladási mutatói.

A járvány miatt komoly visszaesés tapasztalható
A csökkenés oka az, hogy a gyorsétterem-láncok, a színházak és egyéb közösségi terek továbbra is zárva maradnak a koronavírus kapcsán hozott rendelkezések miatt.
A cég elmondta: a nettó eladási arány 37,2 %-kal csökkent.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Gulyás: március 15-ig fennmaradnak a korlátozások
A kormány március 15-ig változatlan formában fenntartja a koronavírus-járvány miatt…
Tovább olvasom >Hasznos tanácsokkal segíti dolgozói egészségvédelmét a SPAR
Szakemberek közreműködésével készült egészségvédelmi kisokossal az áruházlánc több mint 13…
Tovább olvasom >Megnyíltak a kereskedelmi, sport- és kulturális létesítmények Izraelben
Megnyíltak vasárnap a boltok, a bevásárlóközpontok és a piacok, valamint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fokozatosan növeli a fenntartható pamut arányát saját márkás textiltermékeiben a Lidl
A Lidl célul tűzte ki, hogy 2022 végéig 100%-ban fenntartható…
Tovább olvasom >Self scanning: új szolgáltatással segíti a dm a gyors bevásárlást!
Önálló, érintkezésmentes és gyors bevásárlás? A dm új szolgáltatást vezetett…
Tovább olvasom >Vitaminitallal erősít a HELL ENERGY
Új termékkategóriával bővíti kínálatát a HELL ENERGY Magyarország Kft. a…
Tovább olvasom >