Csökkent a kozmetikai cég profitja
A L’Occitane International francia kozmetikai cég féléves adózott eredménye 57 százalékkal csökkent éves összevetésben, elsősorban a devizaárfolyamok kedvezőtlen alakulása miatt, valamint a fokozódó konkurencia hatására csökkenő eladások következtében.
Az áprilistól szeptember végéig tartó hat hónapban a cég profitja 11,07 millió euró lett az egy évvel korábbi 25,99 millió euró után. Az üzemi eredmény 29 százalékkal 13,78 millió euróra csökkent az egy évvel korábbi 19,371 millió euróról.
A kozmetikai cég eladásai a hat hónapban 548,21 millió eurót tettek ki, ami 0,6 százalék csökkenés éves szinten.
Az 1976-ban alapított L’Occitane a világ több mint 90 országában van jelen, 2010-ben a hongkongi tőzsdén bocsátotta ki részvényeit. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nem hajlandók a németek többet fizetni a fenntarthatóbb kozmetikumokért
Amikor a kozmetikai termékek fenntarthatóságáról van szó, a németek elsősorban…
Tovább olvasom >Európai Bizottság: a kozmetikumok vezetik a veszélyes, nem élelmiszeripari termékek listáját
A nem élelmiszeripari termékekre vonatkozó uniós gyorsriasztási rendszer 2023-as jelentése szerint…
Tovább olvasom >Világszerte növekszik a vízmentes testápolási termékek választéka
Világszerte növekszik a vízmentes testápolási termékek piaca: a 2020-as és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >