Csökkent a kozmetikai cég profitja
A L’Occitane International francia kozmetikai cég féléves adózott eredménye 57 százalékkal csökkent éves összevetésben, elsősorban a devizaárfolyamok kedvezőtlen alakulása miatt, valamint a fokozódó konkurencia hatására csökkenő eladások következtében.
Az áprilistól szeptember végéig tartó hat hónapban a cég profitja 11,07 millió euró lett az egy évvel korábbi 25,99 millió euró után. Az üzemi eredmény 29 százalékkal 13,78 millió euróra csökkent az egy évvel korábbi 19,371 millió euróról.
A kozmetikai cég eladásai a hat hónapban 548,21 millió eurót tettek ki, ami 0,6 százalék csökkenés éves szinten.
Az 1976-ban alapított L’Occitane a világ több mint 90 országában van jelen, 2010-ben a hongkongi tőzsdén bocsátotta ki részvényeit. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nem hajlandók a németek többet fizetni a fenntarthatóbb kozmetikumokért
Amikor a kozmetikai termékek fenntarthatóságáról van szó, a németek elsősorban…
Tovább olvasom >Európai Bizottság: a kozmetikumok vezetik a veszélyes, nem élelmiszeripari termékek listáját
A nem élelmiszeripari termékekre vonatkozó uniós gyorsriasztási rendszer 2023-as jelentése szerint…
Tovább olvasom >Világszerte növekszik a vízmentes testápolási termékek választéka
Világszerte növekszik a vízmentes testápolási termékek piaca: a 2020-as és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >Gyorséttermi nagyüzem: tovább nőtt a McDonald’s és a Burger King árbevétele, de egyre többe kerül a hamburger
Sikeres pénzügyi évet zárt 2024-ben a két legnagyobb gyorsétteremlánc Magyarországon:…
Tovább olvasom >Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >