Csökkent a világ legnagyobb luxuscikk-gyártója, az LVMH negyedéves bevétele
Az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, a világ legnagyobb luxuscikk-gyártójának bevétele 2 százalékkal, 20,69 milliárd euróra csökkent az idei első negyedévben az egy évvel korábbi 21,04 milliárd euróról, elsősorban a geopolitikai és gazdasági bizonytalanságok hatására.
Az elemzők véleményének átlagában az szerepelt, hogy a bevétel 21,14 milliárd euróra nő.
A cég honlapjára szerdán fölkerült adatok szerint a legnagyobb bevételt hozó divat- és bőráruk szegmensében a bevétel 2 százalékkal, 10,49 milliárd euróra esett.
A cég kiskereskedelmi üzlethálózataiban (Sephora, DFS és Le Bon Marche) a bevétel 5 százalékkal, 4,175 milliárd euróra ugrott.
Az alkoholos italok értékesítése 16 százalékkal, 1,42 milliárd euróra, az órák és ékszerek eladása 5 százalékkal, 2,47 milliárd euróra esett vissza. Az illatszerek és kozmetikumok értékesítése 3 százalékkal, 2,18 milliárd euróra nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Egy év alatt négyszeresére ugrott a felelős alapok kezelt vagyona
A Magyar Nemzeti Bank nemrégiben megjelent 2024-es adatai szerint a felelős alapok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >