Csökkent a világ legnagyobb luxuscikk-gyártója, az LVMH negyedéves bevétele
Az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, a világ legnagyobb luxuscikk-gyártójának bevétele 2 százalékkal, 20,69 milliárd euróra csökkent az idei első negyedévben az egy évvel korábbi 21,04 milliárd euróról, elsősorban a geopolitikai és gazdasági bizonytalanságok hatására.
Az elemzők véleményének átlagában az szerepelt, hogy a bevétel 21,14 milliárd euróra nő.
A cég honlapjára szerdán fölkerült adatok szerint a legnagyobb bevételt hozó divat- és bőráruk szegmensében a bevétel 2 százalékkal, 10,49 milliárd euróra esett.
A cég kiskereskedelmi üzlethálózataiban (Sephora, DFS és Le Bon Marche) a bevétel 5 százalékkal, 4,175 milliárd euróra ugrott.
Az alkoholos italok értékesítése 16 százalékkal, 1,42 milliárd euróra, az órák és ékszerek eladása 5 százalékkal, 2,47 milliárd euróra esett vissza. Az illatszerek és kozmetikumok értékesítése 3 százalékkal, 2,18 milliárd euróra nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
Ez vezethet a gazdaság bővüléséhez 2025-ben
Az Oeconomus Gazdaságkutató Alapítvány legfrissebb elemzése szerint Magyarország gazdasági teljesítménye…
Tovább olvasom >GKI elemzés: Lemaradó export, leszakadó munkatermelékenység
A visegrádi országok alapvetően export vezérelt, nyitott gazdaságok. Ezt jól…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 5,3 százalékkal mérséklődött 2024 decemberében
Az ipari termelés volumene 2024 decemberében 5,3, munkanaphatástól megtisztítva 6,4…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >