Csökkent a Tesco piaci részesedése a szigetországban
A legnagyobb brit kiskereskedelmi lánc, a Tesco 30,8 %-os piaci részesedést ért el az anyaországban az augusztus 8-ig tartó 12 hétben. A tavalyi hasonló periódushoz képest ez csökkenés, hisz akkor a Tesco 31%-os részesedéssel bírt.
A második legnagyobb brit kiskereskedelmi lánc, az Asda az
egy évvel ezelőtti 17,2%-os részesedést követően ezúttal 16,9%-kal kellett
beérnie a Kantar World Panel felmérése szerint.
A nyertesek közé tartozott viszont a Sainsburry, mely 0.2%
ponttal 16,1 %-ra növelte piaci részesedését, továbbá a Morrison, mely hasonló
mértékben 11,6%-ot ért el – írja a portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >