Csökkent a Tesco piaci részesedése a szigetországban
A legnagyobb brit kiskereskedelmi lánc, a Tesco 30,8 %-os piaci részesedést ért el az anyaországban az augusztus 8-ig tartó 12 hétben. A tavalyi hasonló periódushoz képest ez csökkenés, hisz akkor a Tesco 31%-os részesedéssel bírt.
A második legnagyobb brit kiskereskedelmi lánc, az Asda az
egy évvel ezelőtti 17,2%-os részesedést követően ezúttal 16,9%-kal kellett
beérnie a Kantar World Panel felmérése szerint.
A nyertesek közé tartozott viszont a Sainsburry, mely 0.2%
ponttal 16,1 %-ra növelte piaci részesedését, továbbá a Morrison, mely hasonló
mértékben 11,6%-ot ért el – írja a portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >