Csökkent a sörgyártó Anheuser-Busch negyedéves profitja
Jelentősen csökkent a világ legnagyobb sörgyártója, a belga székhelyű Anheuser-Busch InBev idei második negyedévi adózott eredménye éves szinten, miután visszaestek az eladásai az Egyesült Államokban és Európában.
Az egyebek mellett a Corona, a Stella Artois és az amerikai Budweiser márkákat forgalmazó óriásvállalat adózott eredménye 1,9 milliárd dollárra zuhant a június végével záródott három hónapban az egy évvel korábbi 2,8 milliárd dollárról.
A cég árbevétele 12,2 milliárd dollárról 11,1 milliárd dollárra esett, amit részben azzal indokolt, hogy több fontos piacán gyenge volt a gazdaság teljesítménye, és kedvezőtlenül alakult az időjárás, például az Egyesült Államokban és Kínában.
Az InBev eladásai 7,9 százalékkal estek vissza éves szinten Brazíliában a kedvezőtlen makrogazdasági környezet miatt, illetve annak a hatására, hogy egy éve jelentősen növelte a forgalmat a futball világbajnokság. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >Új felsőerjesztésű sörrel jelentkezik Dreher
A Dreher Sörgyárak egy új, ale típusú sörrel bővíti az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >