Csökkent a sörgyártó Anheuser-Busch negyedéves profitja
Jelentősen csökkent a világ legnagyobb sörgyártója, a belga székhelyű Anheuser-Busch InBev idei második negyedévi adózott eredménye éves szinten, miután visszaestek az eladásai az Egyesült Államokban és Európában.
Az egyebek mellett a Corona, a Stella Artois és az amerikai Budweiser márkákat forgalmazó óriásvállalat adózott eredménye 1,9 milliárd dollárra zuhant a június végével záródott három hónapban az egy évvel korábbi 2,8 milliárd dollárról.
A cég árbevétele 12,2 milliárd dollárról 11,1 milliárd dollárra esett, amit részben azzal indokolt, hogy több fontos piacán gyenge volt a gazdaság teljesítménye, és kedvezőtlenül alakult az időjárás, például az Egyesült Államokban és Kínában.
Az InBev eladásai 7,9 százalékkal estek vissza éves szinten Brazíliában a kedvezőtlen makrogazdasági környezet miatt, illetve annak a hatására, hogy egy éve jelentősen növelte a forgalmat a futball világbajnokság. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >