Csökkent a Coca-Cola negyedéves bevétele és nyeresége
A Coca-Cola adózott eredménye a június végével záródott három hónapban 32 százalékkal, 1,779 milliárd dollárra, részvényenként 41 centre csökkent az egy évvel korábbi 2,607 milliárd dollárról, részvényenként 61 centről.
Az egyszeri tételek nélküli részvényarányos eredmény 33 százalékkal, 42 centre esett.
Az idei második negyedévben a cég bevétele 28 százalékkal, 7,15 milliárd dollárra süllyedt.
Elemzők kisebb, 40 cent egyszeri tételek nélküli részvényarányos eredményre és nagyobb, 7,21 milliárd dollár bevételre számítottak.
A Coca-Cola fél éves adózott eredménye 6 százalékkal, 4,554 milliárd dollárra emelkedett az egy évvel korábbi 4,285 milliárd dollárról, miközben a bevétele 16 százalékkal, 15 milliárd 751 millió dollárra csökkent.
Az idei második negyedévben a Coca-Cola bevétele Észak-Amerikában 16 százalékkal, Latin-Amerikában 25 százalékkal, az ázsiai és csendes-óceáni térségben 23 százalékkal, az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régióban pedig 37 százalékkal zuhant. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >