Csökkenő költségek, növekvő eredmény
Közzétette 2006-os eredményeit az InBev, a világ legnagyobb sörgyártó konszernje. Organikus söreladási volumene tavaly 5,5 százalékkal haladta meg az előző évit. Organikus árbevétel-növekedése 7,9 százalék volt, 2006-ban a konszern 13,3 milliárd euró árbevételt realizált.
Az éves értékesítési költségek folyamatos szigorú ellenőrzés alatt álltak, ugyanakkor a társaság tovább optimalizálta működési költségeit. Így az egy hektoliterre jutó organikus értékesítési költség 2006-ban 2,5 százalékkal csökkent.
A normalizált organikus EBITDA 16,8 százalékkal növekedett, ami 31,9 százalékos EBITDA margin eléréséhez vezetett 2006-ban, szemben a 2005. évi 28,6 százalékkal.
Csaknem valamennyi zónában organikus növekedést ért el a vállalat; elsősorban Latin-Amerika, Közép- és Kelet-Európa, valamint Ázsia és Óceánia eredményei voltak jelentősek. Az egyetlen kivétel Nyugat-Európa, ahol némi csökkenés volt tapasztalható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >