Csökkenő költségek, növekvő eredmény
Közzétette 2006-os eredményeit az InBev, a világ legnagyobb sörgyártó konszernje. Organikus söreladási volumene tavaly 5,5 százalékkal haladta meg az előző évit. Organikus árbevétel-növekedése 7,9 százalék volt, 2006-ban a konszern 13,3 milliárd euró árbevételt realizált.
Az éves értékesítési költségek folyamatos szigorú ellenőrzés alatt álltak, ugyanakkor a társaság tovább optimalizálta működési költségeit. Így az egy hektoliterre jutó organikus értékesítési költség 2006-ban 2,5 százalékkal csökkent.
A normalizált organikus EBITDA 16,8 százalékkal növekedett, ami 31,9 százalékos EBITDA margin eléréséhez vezetett 2006-ban, szemben a 2005. évi 28,6 százalékkal.
Csaknem valamennyi zónában organikus növekedést ért el a vállalat; elsősorban Latin-Amerika, Közép- és Kelet-Európa, valamint Ázsia és Óceánia eredményei voltak jelentősek. Az egyetlen kivétel Nyugat-Európa, ahol némi csökkenés volt tapasztalható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >