Csökken a vegán sajátmárkás termékek ára a Lidl-nél
A vegán és egyéb, alternatív táplálkozással összefüggő termékek többnyire jóval drágábbak a hagyományos alternatíváknál. Ezen változat most a Lidl.

A vegán sajt sem lesz drágább, mint a sima sajt
A Lidl Magyarország a fenntartható fogyasztás és táplálkozás elősegítésével magyarázza a lépését. Januártól ezért tucatnyi termékkel megkezdte a saját márkás vegán élelmiszerek árának csökkentését. Ez azt jelenti, hogy ezeket a drágább termékeket árban a „sima” élelmiszerek szintjére viszik.
A csökkentett árú saját márkás termékeik közül ezek lesznek például olcsóbbak: pizza, toastsonka, szendvicsfeltét, biozabital, biozabtejszín, vegangurt, és a pikáns vegán rudacska, a vegán burger, valamint a vegán lasagne – írja közleményében a Lidl.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Lehet fenntartható a reklámdekoráció?
Évente mintegy 450 tonnányi olyan reklámdekorációt használunk fel Magyarországon, amely…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Automatizálással gyorsítja az élelmiszer-házhozszállítást Szingapúrban a Foodpanda
Teljes mértékben automatizálja szingapúri „dark store” raktárait a Foodpanda annak…
Tovább olvasom >