Csökken a vegán sajátmárkás termékek ára a Lidl-nél
A vegán és egyéb, alternatív táplálkozással összefüggő termékek többnyire jóval drágábbak a hagyományos alternatíváknál. Ezen változat most a Lidl.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/01/Kepernyofoto-2024-01-10-14.58.33.png)
A vegán sajt sem lesz drágább, mint a sima sajt
A Lidl Magyarország a fenntartható fogyasztás és táplálkozás elősegítésével magyarázza a lépését. Januártól ezért tucatnyi termékkel megkezdte a saját márkás vegán élelmiszerek árának csökkentését. Ez azt jelenti, hogy ezeket a drágább termékeket árban a „sima” élelmiszerek szintjére viszik.
A csökkentett árú saját márkás termékeik közül ezek lesznek például olcsóbbak: pizza, toastsonka, szendvicsfeltét, biozabital, biozabtejszín, vegangurt, és a pikáns vegán rudacska, a vegán burger, valamint a vegán lasagne – írja közleményében a Lidl.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Agrárminiszter: a fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben
A fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben,…
Tovább olvasom >Megnyílik a Lidl első szerszám-mintaboltja Biatorbágyon
A Lidl üzletlánc az ezen a héten nyitja meg első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >