Csökken a vegán sajátmárkás termékek ára a Lidl-nél
A vegán és egyéb, alternatív táplálkozással összefüggő termékek többnyire jóval drágábbak a hagyományos alternatíváknál. Ezen változat most a Lidl.

A vegán sajt sem lesz drágább, mint a sima sajt
A Lidl Magyarország a fenntartható fogyasztás és táplálkozás elősegítésével magyarázza a lépését. Januártól ezért tucatnyi termékkel megkezdte a saját márkás vegán élelmiszerek árának csökkentését. Ez azt jelenti, hogy ezeket a drágább termékeket árban a „sima” élelmiszerek szintjére viszik.
A csökkentett árú saját márkás termékeik közül ezek lesznek például olcsóbbak: pizza, toastsonka, szendvicsfeltét, biozabital, biozabtejszín, vegangurt, és a pikáns vegán rudacska, a vegán burger, valamint a vegán lasagne – írja közleményében a Lidl.
Kapcsolódó cikkeink
Lassul a növényi húsalternatívák piaca – visszavonulót fúj a brit Tesco
Várhatóan nem teljesíti a brit Tesco azt a 2020-ban kitűzött…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >