Csokis krémsajtot dob piacra a Kraft
A Kraft elhatározta, hogy megtöri a Ferrero monopóliumát azzal, hogy Franciaországban egy sajt alapú, de csokoládés ízesítésű krémet dob piacra a Philadelphia termékcsalád részeként.
„Megtalálható benne a Philadelphia krémes frissessége, csakúgy, mint a Milka csokoládé íze”- összegezte a különleges termék karakterét Fabien Razac, a Philadelphia termékcsalád franciaországi marketing felelőse a Le Figarónak.
A két márka tulajdonosa, a Kraft igyekszik egyszerre elhódítani a gyerekeket és a felnőtteket is a nagy rivális Ferrerótól, amely jelenleg gyakorlatilag egyeduralkodó a francia piacon. Az 1960-ban útnak indított Nutella márka a 352 millió eurós piac 84 százalékát tudhatja magáénak, négy francia háztartásból három vásárolja a mogyorókrémet.
A Kraft állítja, hogy nem klónt állított elő, ezt jelzendő a csokis Philadelphia a márkatársak mellett kap majd helyet a sajt pultokban, míg a Nutella a lekvárok között foglal helyet az üzletek polcain. Az élelmiszer konszern azt reméli, hogy a gyerekek reggelijeként és sütemény krémként is megállja majd a helyét az újonc, amely elsősorban alacsonyabb kalóriatartalmával hódíthat. A Nutella 530 kilokalóriájával szemben a Kraft édessége mindössze 305 kilokalóriát tartalmaz és zsírtartalma is jóval alacsonyabb. (Le Figaro – Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >