Csokis krémsajtot dob piacra a Kraft
A Kraft elhatározta, hogy megtöri a Ferrero monopóliumát azzal, hogy Franciaországban egy sajt alapú, de csokoládés ízesítésű krémet dob piacra a Philadelphia termékcsalád részeként.
„Megtalálható benne a Philadelphia krémes frissessége, csakúgy, mint a Milka csokoládé íze”- összegezte a különleges termék karakterét Fabien Razac, a Philadelphia termékcsalád franciaországi marketing felelőse a Le Figarónak.
A két márka tulajdonosa, a Kraft igyekszik egyszerre elhódítani a gyerekeket és a felnőtteket is a nagy rivális Ferrerótól, amely jelenleg gyakorlatilag egyeduralkodó a francia piacon. Az 1960-ban útnak indított Nutella márka a 352 millió eurós piac 84 százalékát tudhatja magáénak, négy francia háztartásból három vásárolja a mogyorókrémet.
A Kraft állítja, hogy nem klónt állított elő, ezt jelzendő a csokis Philadelphia a márkatársak mellett kap majd helyet a sajt pultokban, míg a Nutella a lekvárok között foglal helyet az üzletek polcain. Az élelmiszer konszern azt reméli, hogy a gyerekek reggelijeként és sütemény krémként is megállja majd a helyét az újonc, amely elsősorban alacsonyabb kalóriatartalmával hódíthat. A Nutella 530 kilokalóriájával szemben a Kraft édessége mindössze 305 kilokalóriát tartalmaz és zsírtartalma is jóval alacsonyabb. (Le Figaro – Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >„Mancs a bajban!” – tízezrek fogtak össze a menhelyi állatokért
Sikerrel zárult a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány…
Tovább olvasom >