Csoki helyett a wellnes ételekre szavaz a Campbell Soup
A Godiva divízió éves szinten 500 millió dolláros bevételt ér el, azonban a Campbell a jövőben inkább az egészségesebb „wellness” ételekre koncentrál.
Az amerikai élelmiszeripari óriás várhatóan egymilliárd
dollárért kínálja majd fel eladásra a cukrászati divíziót, amit negyven évvel
ezelőtt vásárolt meg. A szakértők szerint kérőkből nem lesz hiány. A Hershey, a
Cadbury Schweppes, a Mars vagy a Wm. Wrigley Jr. Company valamelyike bizonyára
lecsap az értékes luxusmárkára.
A Campell a jövőben az
alacsony sótartalmú levesek és a sült ételek gyártására, valamint a V8
nevű zöldséglé előállítására koncentrál, ebből származik ugyanis bevételeinek
mintegy 90 százaléka.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >