Csoki helyett a wellnes ételekre szavaz a Campbell Soup
A Godiva divízió éves szinten 500 millió dolláros bevételt ér el, azonban a Campbell a jövőben inkább az egészségesebb „wellness” ételekre koncentrál.
Az amerikai élelmiszeripari óriás várhatóan egymilliárd
dollárért kínálja majd fel eladásra a cukrászati divíziót, amit negyven évvel
ezelőtt vásárolt meg. A szakértők szerint kérőkből nem lesz hiány. A Hershey, a
Cadbury Schweppes, a Mars vagy a Wm. Wrigley Jr. Company valamelyike bizonyára
lecsap az értékes luxusmárkára.
A Campell a jövőben az
alacsony sótartalmú levesek és a sült ételek gyártására, valamint a V8
nevű zöldséglé előállítására koncentrál, ebből származik ugyanis bevételeinek
mintegy 90 százaléka.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Samsung bemutatja az új 9100 PRO SSD-jét, PCIe 5.0 támogatással
A Samsung 9100 PRO, a vállalat fogyasztói felhasználásra szánt SSD-kínálatának…
Tovább olvasom >Drágulnak a repülőjegyek a Ryanairnél, a Wizz Air Ukrajna visszatérésére készül
A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary kedden Varsóban bejelentette, hogy idén…
Tovább olvasom >A CCC Group jelentős akvizícióval erősíti piaci jelenlétét
A CCC Group jelentős akvizícióval erősíti piaci jelenlétét: a vállalat…
Tovább olvasom >