Csoki helyett a wellnes ételekre szavaz a Campbell Soup
A Godiva divízió éves szinten 500 millió dolláros bevételt ér el, azonban a Campbell a jövőben inkább az egészségesebb „wellness” ételekre koncentrál.
Az amerikai élelmiszeripari óriás várhatóan egymilliárd
dollárért kínálja majd fel eladásra a cukrászati divíziót, amit negyven évvel
ezelőtt vásárolt meg. A szakértők szerint kérőkből nem lesz hiány. A Hershey, a
Cadbury Schweppes, a Mars vagy a Wm. Wrigley Jr. Company valamelyike bizonyára
lecsap az értékes luxusmárkára.
A Campell a jövőben az
alacsony sótartalmú levesek és a sült ételek gyártására, valamint a V8
nevű zöldséglé előállítására koncentrál, ebből származik ugyanis bevételeinek
mintegy 90 százaléka.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >