Csoki helyett a wellnes ételekre szavaz a Campbell Soup
A Godiva divízió éves szinten 500 millió dolláros bevételt ér el, azonban a Campbell a jövőben inkább az egészségesebb „wellness” ételekre koncentrál.
Az amerikai élelmiszeripari óriás várhatóan egymilliárd
dollárért kínálja majd fel eladásra a cukrászati divíziót, amit negyven évvel
ezelőtt vásárolt meg. A szakértők szerint kérőkből nem lesz hiány. A Hershey, a
Cadbury Schweppes, a Mars vagy a Wm. Wrigley Jr. Company valamelyike bizonyára
lecsap az értékes luxusmárkára.
A Campell a jövőben az
alacsony sótartalmú levesek és a sült ételek gyártására, valamint a V8
nevű zöldséglé előállítására koncentrál, ebből származik ugyanis bevételeinek
mintegy 90 százaléka.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Középkori tárnákat kellett megerősíteni, hogy a helyükre kerülhessenek a Dreher új, monumentális tartályai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Prémium szépség- és lifestyle üzlettel bővült az Allee kínálata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
