Csökennti újrafelhasználható bevásárlószatyrainak árát a holland Coop
A műanyag zacskók elleni harcba a Coop is beszállt: a kereskedőlánc holland ága úgy döntött, csökkenti újrahasználható bevásárlótáskáinak árát, így motiválva a vásárlókat, hogy eldobható zacskók helyett inkább ezekbe pakolják az árukat.
Ezzel párhuzamosan az holland Coop-üzletekben magasabb lett az egyszer használatos zacskók ára. Az üzletlánc holland CSR-menedzsere, Yvonne van Asselt elmondta: a bevásárlótáskák árának csökkentése részben vásárlói javaslatra történt.
A cég a zöldség-gyümölcsáruk esetében újrafelhasználható zacskókat tervez bevezetni. A jelenleg használatos zacskók teljes mértékben újrahasznosíthatók. (ESM)
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >Immerszív, hiperperszonális és biztonságos – POS trendek 2025
A fogyasztók 2025-ben minden eddiginél tudatosabbak, elvárásaik gyökeresen alakítják át…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >