Csirkére cseréli a pulykahúst a népszerű virsliben a Master Good
A Master Good, a Sága Foods Zrt. új tulajdonosa megújította a Füstli visrlit, valamint a teljes Füstli- és Füstlizer-termékcsaládot – írja az agrarszektor.hu. Amellett, hogy a csomagolás is teljesen megváltozott, a Master Good ezen termékeknél a saját, száz százalékban GMO-mentes csirkehúsára váltja az eddigi pulyka-alapanyogot, valamint egy új, sertéshúsos változatot is beemel a portfólióba.
A kisvárdai Master Good cégcsoport januárban vásárolta meg eddigi brit tulajdonosától a Sága Foods Zrt.-t, így a sárvári üzem több mint harminc év után újra hazai tulajdonba került – mondta a cégcsoport sajtótájékoztatóján Bárány László ügyvezető-tulajdonos.
Amikor a család úgy döntött, hogy a Sága-t megvásárolja, az a cél lebegett a szemünk előtt, hogy az egyébként már majdnem teljes vertikális integrációnk utolsó építőkövét a helyére rakjuk a továbbfeldolgozásban. A virsli, a párizsi és a sonka ugyanis hiányzott a repertoárunkból. Úgy gondoltuk, ha a Sága tulajdonlását hazahozzuk Magyarországra, akkor képesek leszünk arra, hogy megújítsuk a cég termékeit – hangsúlyozta Bárány László.
Ipacs Géza, Bárány Péter, Bárány László, Herendi Gábor (Forrás: Master Good)
Bárány Péter, a Master Good cégcsoport ügyvezetője és tulajdonosa hozzátette, a Master Good 100 százalékban GMO-mentes alapanyagokból előállított takarmánnyal táplált állatok húsát dolgozza fel. Kiemelte, hogy a felhasznált szója is GMO-mentes.
A kisvárdai Master Good északkelet-magyarországi központjából a világ négy kontinensére exportálja termékeit, kizárólagosan hazai, GMO-mentes élelemmel táplált, hozamfokozó- és hormonmentesen nevelt csirkék húsát előállítva és forgalmazva. A Master Good a Sága Füstli és Füstlizer portfóliójában is a saját, száz százalékban GMO-mentes csirkehúsára váltja az eddigi pulyka-alapanyagot. Emellett a portfólióban megjelent egy új, sertéshúsos változat is.
A Sága Füstli új reklámfilmjét Herendi Gábor filmrendező, a Skyfilm Production Kft. ügyvezető igazgatója rendezte. A megújult csomagolást pedig Ipacs Géza, az Apacs Stúdió Kft. ügyvezető igazgatója tervezte. (agrarszektor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Kacskaringós röppályán
Talán örülnének egy kis unalomnak és kiszámíthatóságnak a baromfipiac szereplői,…
Tovább olvasom >Két márka, egy cél: a Master Good és a Bátor Tábor összefog
Támogatás, ami számít! A Master Good új fejezetet nyit a…
Tovább olvasom >Megvannak az idei Fenntarthatóság szimbóluma verseny nyertesei
A Trade magazin ötödször hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >