Csípőteleken járt a 15. Coop Rally mezőnye
Tavaly kényszerűen törölni kellett a pandémia miatt, idén azonban 15. alakalommal is elrajtolhatott a Coop Rally mezőnye. A jubileumi futam részvevőit a Sole-Mizo Zrt. is vendégül látta Csípőteleken, a „csodafarmon”.
A magyar élelmiszeripar életében már ikonikussá vált futam – melynek fővédnöke Nagy István agrárminiszter – az élelmiszergazdaságot állítja a középpontba, és legfőbb célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a hazai élelmiszer-előállítás fontosságára. Bár ezt a járvány időszakában is bizonyította az élelmiszeripar, mégsem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy milyen jelentős értéket képviselnek a hazai alapanyagból előállított magyar termékek, melyek nem csak minőségben, de árban is képesek felvenni a versenyt az import áruk többségével.
A programsorozat egyúttal remek lehetőséget biztosít arra is, hogy a résztvevők megismerjék egymást és egymás értékteremtő tevékenységét. A több mint 100 autóból álló mezőny a kétnapos verseny során most Nyugat-Magyarországot járta be, és útjuk alatt több hazai élelmiszeripari üzemet és Coop üzletet is érintettek. A rallyn minden évben részt vesznek többek között a Coop kiskereskedelmi üzletlánc beszállító partnerei – így a Bonafarm Csoporthoz tartozó Sole-Mizo Zrt. is –, az államigazgatás szakemberei, valamint hazai élsportolók és hírességek. A versenyzőket a Sole-Mizo Zrt. a második versenynapon látta vendégül Csípőteleken.
A Bóly Zrt.-hez – mely szintén a Bonafarm Csoport tagja – tartozó telep Közép-Európa egyik legmodernebb tehenészeti telepe, és egyben a tejipari vállalat alapanyagbeszállítója. A sajtótájékoztatót telepbejárás követte, mely során a versenyzők bepillantást nyerhettek a tejelőszarvasmarha-telep életébe, az ott zajló tevékenységekbe. Az esemény sztárja a Sole-Mizo Zrt. népszerű terméke, a Mizo Túró Rudi volt, mely idén ősztől már megújult külsővel kerül a boltok hűtőibe. A Mizo brand jól ismert boci foltjai szeptembertől barna színnel tündökölnek az új csomagoláson, míg a különféle ízeket csábító termékképekkel illusztrálja a gyártó. A termékcsalád népszerűsége generációk óta töretlen, mivel a Mizo Túró Rudik hazai tejből előállított magyar termékek és utánozhatatlan ízvilágukkal bárkit magával ragadnak. Nem történt ez másképp a rally résztvevőivel sem!
Kapcsolódó cikkeink
Az Európai Bizottság ütemtervet készített a mezőgazdaság és az élelmiszeripar versenyképességének javítására
Az Európai Bizottság ütemtervet tett közzé szerdán a mezőgazdaság és…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 5,3 százalékkal mérséklődött 2024 decemberében
Az ipari termelés volumene 2024 decemberében 5,3, munkanaphatástól megtisztítva 6,4…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője a fiatalok kezében van
Az élelmiszerbiztonság és -minőség nem csupán az agrárium, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >