Csípőteleken járt a 15. Coop Rally mezőnye
Tavaly kényszerűen törölni kellett a pandémia miatt, idén azonban 15. alakalommal is elrajtolhatott a Coop Rally mezőnye. A jubileumi futam részvevőit a Sole-Mizo Zrt. is vendégül látta Csípőteleken, a „csodafarmon”.
A magyar élelmiszeripar életében már ikonikussá vált futam – melynek fővédnöke Nagy István agrárminiszter – az élelmiszergazdaságot állítja a középpontba, és legfőbb célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a hazai élelmiszer-előállítás fontosságára. Bár ezt a járvány időszakában is bizonyította az élelmiszeripar, mégsem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy milyen jelentős értéket képviselnek a hazai alapanyagból előállított magyar termékek, melyek nem csak minőségben, de árban is képesek felvenni a versenyt az import áruk többségével.
A programsorozat egyúttal remek lehetőséget biztosít arra is, hogy a résztvevők megismerjék egymást és egymás értékteremtő tevékenységét. A több mint 100 autóból álló mezőny a kétnapos verseny során most Nyugat-Magyarországot járta be, és útjuk alatt több hazai élelmiszeripari üzemet és Coop üzletet is érintettek. A rallyn minden évben részt vesznek többek között a Coop kiskereskedelmi üzletlánc beszállító partnerei – így a Bonafarm Csoporthoz tartozó Sole-Mizo Zrt. is –, az államigazgatás szakemberei, valamint hazai élsportolók és hírességek. A versenyzőket a Sole-Mizo Zrt. a második versenynapon látta vendégül Csípőteleken.
A Bóly Zrt.-hez – mely szintén a Bonafarm Csoport tagja – tartozó telep Közép-Európa egyik legmodernebb tehenészeti telepe, és egyben a tejipari vállalat alapanyagbeszállítója. A sajtótájékoztatót telepbejárás követte, mely során a versenyzők bepillantást nyerhettek a tejelőszarvasmarha-telep életébe, az ott zajló tevékenységekbe. Az esemény sztárja a Sole-Mizo Zrt. népszerű terméke, a Mizo Túró Rudi volt, mely idén ősztől már megújult külsővel kerül a boltok hűtőibe. A Mizo brand jól ismert boci foltjai szeptembertől barna színnel tündökölnek az új csomagoláson, míg a különféle ízeket csábító termékképekkel illusztrálja a gyártó. A termékcsalád népszerűsége generációk óta töretlen, mivel a Mizo Túró Rudik hazai tejből előállított magyar termékek és utánozhatatlan ízvilágukkal bárkit magával ragadnak. Nem történt ez másképp a rally résztvevőivel sem!
Kapcsolódó cikkeink
Együttműködik a Juh és Kecske Ágazati Szakmaközi Szervezettel a K&H
Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a K&H Bank a Juh…
Tovább olvasom >A rendszerváltás utáni legnagyobb agrárfejlesztési program részesei vagyunk
A rendszerváltás utáni legnagyobb mezőgazdasági és élelmiszeripari fejlesztési program részesei…
Tovább olvasom >KSH: januárban az ipari termelés 3,9 százalékkal mérséklődött
2025 januárjában az ipari termelés volumene 3,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >Újra vizsgálja a GVH a Wizz Air vállalásait – lejárt a kompenzációs kötelezettség öt éve
Utóvizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Wizz Air Hungary…
Tovább olvasom >