„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja inkluzívabbá, így minden vásárló számára elérhetőbbé tenni.
A kiskereskedő a szenzoros érzékenységgel élők számára alkalmas nyitvatartási időt vezet be a kanadai üzletekben azzal a céllal, hogy a kevésbé ingergazdag környezet biztosításával elérhetőbbé tegye a vásárlást az érzékszervi túlterheltséget érzékelő vásárlók számára. (Novemberben a Walmart az Egyesült Államokban és Puerto Ricóban található összes áruházában minden nap helyi idő szerint 8 és 10 óra között „csendes” órákat vezetett be).
Kanadában mostantól mind a 403 Walmart áruház külön nyitvatartási időben is – az üzlet nyitásától helyi idő szerint 10 óráig minden hétfőn, kedden és szerdán fogadja azokat a vásárlókat, akik szenzoros érzékenységgel élnek. A kijelölt órák alatt a Walmart Canada a potenciális érzékszervi ingerek kiküszöbölésével, illetve mérséklésével igyekszik nyugodtabb élményt nyújtani. Minimális zajok lesznek, de sem zene vagy rádióreklám, sem – a vészhelyzeteket kivéve – közlések, felhívások nem hangoznak el.
Ezenkívül a TV-falakon csak statikus, az érzékszervekre minimális hatással bírő képek jelennek majd meg.
A Sensory Friendly Solutions szerint az emberek körülbelül 33%-a él érzékszervi érzékenységgel, illetve tapasztalja meg időről időre a szenzoros túlterheltséget, ami több mint 25-féle diagnózist, illetve eltérést eredményezhet. Ez azt jelenti, hogy a vizuális és auditív ingerek feldolgozása túl intenzív lehet, ami kellemetlenséget vagy frusztrációt okozhat a vásárlóknak vásárlás közben.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Hamarosan még több lazacot tenyészt a Mitsubishi Norvégiában és Kanadában
A japán Mitsubishi kereskedőház bejelentette, hogy bővíti lazactenyésztési tevékenységét Norvégiában…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >