Csemege-Match: kényelmesen jót

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 05. 06. 19:59

A Csemege-Match Kereskedelmi Zrt. a francia-belga tulajdonban levő Louis Delhaize-csoport tagja. A cégcsoport Magyarországon kívül Franciaországban, Belgiumban, Luxemburgban és Romániában jelen lévő üzleteiben, több mint ötvenezer alkalmazottal 11 milliárd eurós éves forgalmat ér el.

A Csemege-Match Kereskedelmi Zrt. hálózatához országosan 113, 300–2500 négyzetméter közötti eladótérrel rendelkező bolt tartozik, amelyekben több mint kétezren dolgoznak. Az áruválaszték 4500 és 16 000 termék között van, az üzletmérettől függően.

A Csemege-Match szupermarketekkel az üzletcsoport a lakóhely közeli boltokban kényelmes vásárlási körülményekkel és színvonalas kínálattal várja lojális vevőit. A cég stratégiájában fontos szerep jut a friss áru – zöldség, gyümölcs, valamint a pékáru – kifogástalan minősége biztosításának, illetőleg a termékskála folyamatos bővítésének.

Ennek részeként az olyan fizetőképes fiatal és középkorosztálybeli vásárlókat célozták meg, akiknek kevés idejük van az étkezésre, főzésre és a friss, jó minőségű termékeket keresik. Erre lehet példa a Gourm&Go márka is.

A kényelmesen, jó minőséget Match-koncepció gyakorlatba való átültetésére példa a közelmúltban a Duna Plaza üzletközpontban felújított Match szupermarket. Nemcsak a raktár és az eladótér egymáshoz viszonyított arányán javítottak, utóbbi elforgatásával a pláza felől látványosabbá, vonzóbbá tették a boltbelsőt.

A közelmúlt sajtóhírei arról tudósítottak, hogy amennyiben a Louis Delhaize-csoport eladja magyar érdekeltségeit, a Match-hálózat egységei (csakúgy, mint a szintén lakóhely közeli Profi üzletek) az egyik hazai beszerzési társaság tulajdonába kerülhetnek.

Kapcsolódó cikkeink