Csehországban próbálja ki új üzlettípusát a Kaufland
A megszokott négy-ötezer négyzetméter helyett csupán 2000 négyzetméteren kialakított eladótér leginkább a Lidl-l próbálja meg felvenni a versenyt.A Kaufland tradicionálisan csak 20 ezer főnél nagyobb lakosú városokban nyit üzletet, de a most tesztelt "Kaufland light" áruházak
jövőre a kisebb, 15 ezer lakosú cseh városokban
is megjelenhetnek, szoros konkurenciát teremtve a Lidl, Penny
Market és Plus disztkontlác számára.
A cég tervei között az
is szerepel, hogy a kisebb eladóterű áruházakat
később Lengyelországban és Romániában,
Szlovákiában, Horvátországban és
Bulgáriában is bevezetnék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >