Csehországban próbálja ki új üzlettípusát a Kaufland
A megszokott négy-ötezer négyzetméter helyett csupán 2000 négyzetméteren kialakított eladótér leginkább a Lidl-l próbálja meg felvenni a versenyt.A Kaufland tradicionálisan csak 20 ezer főnél nagyobb lakosú városokban nyit üzletet, de a most tesztelt "Kaufland light" áruházak
jövőre a kisebb, 15 ezer lakosú cseh városokban
is megjelenhetnek, szoros konkurenciát teremtve a Lidl, Penny
Market és Plus disztkontlác számára.
A cég tervei között az
is szerepel, hogy a kisebb eladóterű áruházakat
később Lengyelországban és Romániában,
Szlovákiában, Horvátországban és
Bulgáriában is bevezetnék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészségtudatos fogyasztók és teljes körű hulladékhasznosítás – így alakítja a piacot a Borsodi Sörgyár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

