Csehországban próbálja ki új üzlettípusát a Kaufland
A megszokott négy-ötezer négyzetméter helyett csupán 2000 négyzetméteren kialakított eladótér leginkább a Lidl-l próbálja meg felvenni a versenyt.A Kaufland tradicionálisan csak 20 ezer főnél nagyobb lakosú városokban nyit üzletet, de a most tesztelt "Kaufland light" áruházak
jövőre a kisebb, 15 ezer lakosú cseh városokban
is megjelenhetnek, szoros konkurenciát teremtve a Lidl, Penny
Market és Plus disztkontlác számára.
A cég tervei között az
is szerepel, hogy a kisebb eladóterű áruházakat
később Lengyelországban és Romániában,
Szlovákiában, Horvátországban és
Bulgáriában is bevezetnék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Mars felkerült a TIME magazin 2025-ös világ legjobb vállalatai listájára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl négy terméke és egy termékcsaládja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Életmódbeli tanácsokkal és jelentős kedvezménnyel hív vissza az edzőterembe a BioTechUSA
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >