Csehországban próbálja ki új üzlettípusát a Kaufland
A megszokott négy-ötezer négyzetméter helyett csupán 2000 négyzetméteren kialakított eladótér leginkább a Lidl-l próbálja meg felvenni a versenyt.A Kaufland tradicionálisan csak 20 ezer főnél nagyobb lakosú városokban nyit üzletet, de a most tesztelt "Kaufland light" áruházak
jövőre a kisebb, 15 ezer lakosú cseh városokban
is megjelenhetnek, szoros konkurenciát teremtve a Lidl, Penny
Market és Plus disztkontlác számára.
A cég tervei között az
is szerepel, hogy a kisebb eladóterű áruházakat
később Lengyelországban és Romániában,
Szlovákiában, Horvátországban és
Bulgáriában is bevezetnék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >