Cseh cégeket vásárolt a Intersnack
A német vállalat 1992 óta van jelen a cseh piacon, akkor szerezték meg a JZD Choustnik mezőgazdasági szövetkezetet.
Cseh lapinformációk
szerint a Chio, Gold Fischli, PomBar és
Funny Frish márkákat gyártó Intersnack ismeretlen áron vásárolta
meg a Canto Hradec Kralove vállalatot, szakértői
elemzések szerint a Perri Crisps & Snacks Tremosna-ért
valószínűleg 3 millió euró körüli
árat fizetett.
Az akvizíciónak
köszönhetően a cég idei bevételei elérhetik
a 277 millió eurót, tavaly az Intersnack forgalma 200
millió euró körül volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >