Csatlakozzon partnerként a Pick Pack Pont hálózathoz!
Az e-kereskedelem évről évre népszerűbb hazánkban, ennek köszönhetően az offline üzletek is sorra nyitják meg online felületüket. A becslések szerint 4500 magyar vállalkozás érintett az online értékesítésben, amivel közel 200 milliárd forintos nettó forgalmat tudtak realizálni 2019 első félévében. Egyre többször találkozunk azzal a vásárlói attitűddel is, hogy üzletben kipróbált/felpróbált termék megvásárlását végül az interneten bonyolítják le.
Az online vásárolt csomagot házhoz szállítással vagy a logisztikai cégek által üzemeltetett csomagponthálózatokra kérhetik a címzettek, pl. a csomagpontok első hazai szereplőjének a PPP hálózat több mint 700 áruspontjára.
A Pick Pack Pont minőségi csomagponthálózat, ahol a vásárlók a rendeléseiket kényelmesen, gyorsan, napirendjükhöz igazodva vehetik át. 2009-es indulása óta eltelt 10 év alatt a hálózat alapját képező Relay és Inmedio hírlapüzletek mellé olyan láncok csatlakoztak, mint az OMV- és MOL-benzinkutak, Coop- és Playersroom-üzletek. 2019-től pedig lehetőség nyílt arra, hogy független pontok is Pick Pack Pont átvevőhelyekké váljanak, így hálózatunk könyvesboltokkal, lottózókkal és egyéb szaküzletekkel bővült.
Annak érdekében, hogy webáruház partnereink és vásárlóik is elégedettek legyenek, folyamatosan törekszünk arra, hogy hálózatunkat megbízható üzemeltetőkkel bővítsük és az ország egész területén jelen legyünk.
Foglalkozzon a vállalkozása bármivel, a Pick Pack Ponttá válás remek alkalom arra, hogy új vásárlók ismerjék meg az üzletét!
Miért érdemes csatlakozni?
- Új, potenciális vásárlói réteget hozunk az üzletbe.
- A Pick Pack Pontra csomagot kérők 85%-a többször is visszatér az adott pontra, így az üzletbe többen és gyakrabban térhetnek vissza.
- Az együttműködés jelentősen növeli partnereink ingyenes online jelenlétét, mivel minden webshop oldalán megjelenik a hálózat neve és elérhetősége.
Szívesen csatlakozna Ön is átvevőpont-hálózatunkhoz? Várjuk jelentkezését az ertekesites@sprinter.hu címen! (x)
Kapcsolódó cikkeink
Nem bolygatja meg a kézbesítési piacot az MPL-rendelet
A webáruházak 2024. március 28-tól kötelesek a Magyar Posta kézbesítési szolgáltatásait…
Tovább olvasom >Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új megjelenést kap Közép-Kelet-Európában
Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján:…
Tovább olvasom >Nutella jégkrémmel ünnepli a Ferrero a márka születésnapját Olaszországban
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero édes meglepetéssel – a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >