Csatlakozzon partnerként a Pick Pack Pont hálózathoz!
Az e-kereskedelem évről évre népszerűbb hazánkban, ennek köszönhetően az offline üzletek is sorra nyitják meg online felületüket. A becslések szerint 4500 magyar vállalkozás érintett az online értékesítésben, amivel közel 200 milliárd forintos nettó forgalmat tudtak realizálni 2019 első félévében. Egyre többször találkozunk azzal a vásárlói attitűddel is, hogy üzletben kipróbált/felpróbált termék megvásárlását végül az interneten bonyolítják le.
Az online vásárolt csomagot házhoz szállítással vagy a logisztikai cégek által üzemeltetett csomagponthálózatokra kérhetik a címzettek, pl. a csomagpontok első hazai szereplőjének a PPP hálózat több mint 700 áruspontjára.
A Pick Pack Pont minőségi csomagponthálózat, ahol a vásárlók a rendeléseiket kényelmesen, gyorsan, napirendjükhöz igazodva vehetik át. 2009-es indulása óta eltelt 10 év alatt a hálózat alapját képező Relay és Inmedio hírlapüzletek mellé olyan láncok csatlakoztak, mint az OMV- és MOL-benzinkutak, Coop- és Playersroom-üzletek. 2019-től pedig lehetőség nyílt arra, hogy független pontok is Pick Pack Pont átvevőhelyekké váljanak, így hálózatunk könyvesboltokkal, lottózókkal és egyéb szaküzletekkel bővült.
Annak érdekében, hogy webáruház partnereink és vásárlóik is elégedettek legyenek, folyamatosan törekszünk arra, hogy hálózatunkat megbízható üzemeltetőkkel bővítsük és az ország egész területén jelen legyünk.
Foglalkozzon a vállalkozása bármivel, a Pick Pack Ponttá válás remek alkalom arra, hogy új vásárlók ismerjék meg az üzletét!
Miért érdemes csatlakozni?
- Új, potenciális vásárlói réteget hozunk az üzletbe.
- A Pick Pack Pontra csomagot kérők 85%-a többször is visszatér az adott pontra, így az üzletbe többen és gyakrabban térhetnek vissza.
- Az együttműködés jelentősen növeli partnereink ingyenes online jelenlétét, mivel minden webshop oldalán megjelenik a hálózat neve és elérhetősége.
Szívesen csatlakozna Ön is átvevőpont-hálózatunkhoz? Várjuk jelentkezését az ertekesites@sprinter.hu címen! (x)
Kapcsolódó cikkeink
Júniustól tilos energiaitalt eladni 18 éven aluliaknak – így ellenőrzik majd a házhoz szállítást
Egyhangú döntéssel fogadta el a parlament azt a törvénymódosítást, amely…
Tovább olvasom >Impozáns a hazai kereskedelem termelékenységének növekedése
A magyar kereskedelem munkaerőtermelékenység-javulása 2023-ig 2010-hez viszonyítva (+50%) kimagasló az…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >