Csatlakozzon partnerként a Pick Pack Pont hálózathoz!
Az e-kereskedelem évről évre népszerűbb hazánkban, ennek köszönhetően az offline üzletek is sorra nyitják meg online felületüket. A becslések szerint 4500 magyar vállalkozás érintett az online értékesítésben, amivel közel 200 milliárd forintos nettó forgalmat tudtak realizálni 2019 első félévében. Egyre többször találkozunk azzal a vásárlói attitűddel is, hogy üzletben kipróbált/felpróbált termék megvásárlását végül az interneten bonyolítják le.
Az online vásárolt csomagot házhoz szállítással vagy a logisztikai cégek által üzemeltetett csomagponthálózatokra kérhetik a címzettek, pl. a csomagpontok első hazai szereplőjének a PPP hálózat több mint 700 áruspontjára.
A Pick Pack Pont minőségi csomagponthálózat, ahol a vásárlók a rendeléseiket kényelmesen, gyorsan, napirendjükhöz igazodva vehetik át. 2009-es indulása óta eltelt 10 év alatt a hálózat alapját képező Relay és Inmedio hírlapüzletek mellé olyan láncok csatlakoztak, mint az OMV- és MOL-benzinkutak, Coop- és Playersroom-üzletek. 2019-től pedig lehetőség nyílt arra, hogy független pontok is Pick Pack Pont átvevőhelyekké váljanak, így hálózatunk könyvesboltokkal, lottózókkal és egyéb szaküzletekkel bővült.
Annak érdekében, hogy webáruház partnereink és vásárlóik is elégedettek legyenek, folyamatosan törekszünk arra, hogy hálózatunkat megbízható üzemeltetőkkel bővítsük és az ország egész területén jelen legyünk.
Foglalkozzon a vállalkozása bármivel, a Pick Pack Ponttá válás remek alkalom arra, hogy új vásárlók ismerjék meg az üzletét!
Miért érdemes csatlakozni?
- Új, potenciális vásárlói réteget hozunk az üzletbe.
- A Pick Pack Pontra csomagot kérők 85%-a többször is visszatér az adott pontra, így az üzletbe többen és gyakrabban térhetnek vissza.
- Az együttműködés jelentősen növeli partnereink ingyenes online jelenlétét, mivel minden webshop oldalán megjelenik a hálózat neve és elérhetősége.
Szívesen csatlakozna Ön is átvevőpont-hálózatunkhoz? Várjuk jelentkezését az ertekesites@sprinter.hu címen! (x)
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >