Csatlakozzon partnerként a Pick Pack Pont hálózathoz!
Az e-kereskedelem évről évre népszerűbb hazánkban, ennek köszönhetően az offline üzletek is sorra nyitják meg online felületüket. A becslések szerint 4500 magyar vállalkozás érintett az online értékesítésben, amivel közel 200 milliárd forintos nettó forgalmat tudtak realizálni 2019 első félévében. Egyre többször találkozunk azzal a vásárlói attitűddel is, hogy üzletben kipróbált/felpróbált termék megvásárlását végül az interneten bonyolítják le.
Az online vásárolt csomagot házhoz szállítással vagy a logisztikai cégek által üzemeltetett csomagponthálózatokra kérhetik a címzettek, pl. a csomagpontok első hazai szereplőjének a PPP hálózat több mint 700 áruspontjára.
A Pick Pack Pont minőségi csomagponthálózat, ahol a vásárlók a rendeléseiket kényelmesen, gyorsan, napirendjükhöz igazodva vehetik át. 2009-es indulása óta eltelt 10 év alatt a hálózat alapját képező Relay és Inmedio hírlapüzletek mellé olyan láncok csatlakoztak, mint az OMV- és MOL-benzinkutak, Coop- és Playersroom-üzletek. 2019-től pedig lehetőség nyílt arra, hogy független pontok is Pick Pack Pont átvevőhelyekké váljanak, így hálózatunk könyvesboltokkal, lottózókkal és egyéb szaküzletekkel bővült.
Annak érdekében, hogy webáruház partnereink és vásárlóik is elégedettek legyenek, folyamatosan törekszünk arra, hogy hálózatunkat megbízható üzemeltetőkkel bővítsük és az ország egész területén jelen legyünk.
Foglalkozzon a vállalkozása bármivel, a Pick Pack Ponttá válás remek alkalom arra, hogy új vásárlók ismerjék meg az üzletét!
Miért érdemes csatlakozni?
- Új, potenciális vásárlói réteget hozunk az üzletbe.
- A Pick Pack Pontra csomagot kérők 85%-a többször is visszatér az adott pontra, így az üzletbe többen és gyakrabban térhetnek vissza.
- Az együttműködés jelentősen növeli partnereink ingyenes online jelenlétét, mivel minden webshop oldalán megjelenik a hálózat neve és elérhetősége.
Szívesen csatlakozna Ön is átvevőpont-hálózatunkhoz? Várjuk jelentkezését az ertekesites@sprinter.hu címen! (x)
Kapcsolódó cikkeink
Dark store koncepciót tesztel a Walmart
A Walmart újabb lépést tesz e-kereskedelmi terjeszkedése érdekében: az amerikai…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Összefogott a Just Eat és a Maxi Zoo Írországban
Úttörő együttműködést jelentett be a Just Eat és a Maxi…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >