Csatlakozzon a Lidl Adventi Meseláncához!
November 29-én indul útjára a Lidl Magyarország Adventi Meselánc kezdeményezése azzal a céllal, hogy a vásárlók közreműködésével megszülessen az ország meséje, karácsonyi története.
Az advent első vasárnapján induló felelősségvállalási kampány keretében a vállalat arra kéri vásárlóit, hogy osszák meg azt a legszebb, legkedvesebb szót, ami eszükbe jut a karácsonyi ünnepekről. A kapott kifejezések segítségével születik majd meg a Lidl és az ország adventi meséje. A történettel az áruházlánc olyan hátrányos helyzetű gyermekeket szeretne megajándékozni, akik számára nem adatik meg a mindennapi mesehallgatás élménye. A mesét ezért elsőként a Hűvösvölgyi Gyermekotthon lakói kapják meg karácsonyi ajándékként Elek Ferenc színész tolmácsolásában, de illusztrált formában is elérhető lesz a vállalat honlapján annak érdekében, hogy ez a különleges összefogáson alapuló ajándék minél többekhez eljuthasson.
Aki csatlakozni szeretne az adventi meselánchoz nem kell mást tennie, mint az áruházakban elérhető ajándékszelvényre felírja az ő szavát és bedobja azt a boltokban kihelyezett ajándékdobozba. A választott kifejezést a Lidl Facebook oldalán található Adventi Meselánc applikáción keresztül is el lehet juttatni, a beküldők profilképéből pedig egy különleges, virtuális karácsonyfa fog születni. A meselánc online résztvevői csatlakozásukkal mindemellett automatikusan 10 forinttal is támogatják a Gyermekétkeztetési Alapítvány Mindenki ebédel! programját.
A Lidl Magyarország november 29-én indítja el rendhagyó ünnepváró hétvégi akcióját is, melynek keretében az áruházlánc szeretné megajándékozni vásárlóit, segítve őket az ünnepi készülődésben. Az adventi időszakban vasárnap is nyitva tartó üzletekben, a 4000 forint felett vásárlók vasárnaponként, minden héten más terméket kapnak ingyenesen ajándékba. A karácsonyi meglepetés mellé jár majd minden vásárlónak az az ajándékszelvény, mellyel lehetősége nyílik csatlakozni az adventi meselánchoz és ezáltal tovább ajándékozni és élménnyel segíteni a gyermekeket az ünnepi időszakban.
Kapcsolódó cikkeink
Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >