Csatlakozzon a Lidl Adventi Meseláncához!
November 29-én indul útjára a Lidl Magyarország Adventi Meselánc kezdeményezése azzal a céllal, hogy a vásárlók közreműködésével megszülessen az ország meséje, karácsonyi története.
Az advent első vasárnapján induló felelősségvállalási kampány keretében a vállalat arra kéri vásárlóit, hogy osszák meg azt a legszebb, legkedvesebb szót, ami eszükbe jut a karácsonyi ünnepekről. A kapott kifejezések segítségével születik majd meg a Lidl és az ország adventi meséje. A történettel az áruházlánc olyan hátrányos helyzetű gyermekeket szeretne megajándékozni, akik számára nem adatik meg a mindennapi mesehallgatás élménye. A mesét ezért elsőként a Hűvösvölgyi Gyermekotthon lakói kapják meg karácsonyi ajándékként Elek Ferenc színész tolmácsolásában, de illusztrált formában is elérhető lesz a vállalat honlapján annak érdekében, hogy ez a különleges összefogáson alapuló ajándék minél többekhez eljuthasson.
Aki csatlakozni szeretne az adventi meselánchoz nem kell mást tennie, mint az áruházakban elérhető ajándékszelvényre felírja az ő szavát és bedobja azt a boltokban kihelyezett ajándékdobozba. A választott kifejezést a Lidl Facebook oldalán található Adventi Meselánc applikáción keresztül is el lehet juttatni, a beküldők profilképéből pedig egy különleges, virtuális karácsonyfa fog születni. A meselánc online résztvevői csatlakozásukkal mindemellett automatikusan 10 forinttal is támogatják a Gyermekétkeztetési Alapítvány Mindenki ebédel! programját.
A Lidl Magyarország november 29-én indítja el rendhagyó ünnepváró hétvégi akcióját is, melynek keretében az áruházlánc szeretné megajándékozni vásárlóit, segítve őket az ünnepi készülődésben. Az adventi időszakban vasárnap is nyitva tartó üzletekben, a 4000 forint felett vásárlók vasárnaponként, minden héten más terméket kapnak ingyenesen ajándékba. A karácsonyi meglepetés mellé jár majd minden vásárlónak az az ajándékszelvény, mellyel lehetősége nyílik csatlakozni az adventi meselánchoz és ezáltal tovább ajándékozni és élménnyel segíteni a gyermekeket az ünnepi időszakban.
Kapcsolódó cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >